Четвер
25.04.2024
02:21
Форма входу
Категорії розділу
Педагогічна творчість [2]
Творчі роботи педагогів
Матеріали обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації державної влади [4]
Пошук по сайту
Календар
«  Січень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
АРХІВ ЗАПИСІВ
<
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 253
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гімназія №5 Шепетівської міської ради Хмельницької області
Головна » 2010 » Січень » 31 » Методична робота педагогів
11:58
Методична робота педагогів
Плекання творчого педагога стало головною турботою адміністрації, адже без творчого вчителя неможлива реалізація мети нашої школи – розвиток і самовдосконалення творчої особистості учня. Методична робота в пансіоні здійснюється через реалізацію принципів науковості, зв’язку з життям, оперативності, конкретності, мобільності, що забезпечує гнучке реагування на всі зміни, як в суспільстві, так і в школі, вимагає урахування всіх проблем в освіті, передбачає вивчення особливостей такої школи, як пансіон. Мобільність і оперативність методичної роботи допомагає визначити колективну основну проблему над якою працює пансіон з 2000 року – це формування здорової, гармонійно розвиненої особистості, здатної до творчої самореалізації на основі гуманізації навчально-виховного процесу.


Діяльність спрямована на вирішення таких завдань:

  • забезпечення засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів навчання та виховання школярів;
  • постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально - виховного процесу ;
  • обмін досвідом, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання;
  • забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії і практики;
  • створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.


Робота методичних об'єднань передбачає:

  • діагностику утруднень вчителів, вихователів, класних керівників і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;
  • вдосконалення педагогічної майстерності;
  • розробку основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково - практичної діяльності учнів (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань);
  • вивчення, узагальнення, впровадження кращого перспективного досвіду;
  • створення банку даних інноваційних технологій;
    здійснення моніторингу ефективної діяльності членів методичного об'єднання;
  • наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
  • участь в атестації педагогічних працівників.


Відбувається робота в двох напрямах:

  1. Теоретична частина - запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, використання новітніх технологій;обговорення питань організації та здійснення контрольних зрізів знань.
  2. Практична частина - відкриті уроки, самоосвіта, творчі звіти тощо.
Переглядів: 1073 | Додав: yulias | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]