Плекання творчого педагога стало головною турботою адміністрації, адже без творчого вчителя неможлива реалізація мети нашої школи – розвиток і самовдосконалення творчої особистості учня. Методична робота в пансіоні здійснюється через реалізацію принципів науковості, зв’язку з життям, оперативності, конкретності, мобільності, що забезпечує гнучке реагування на всі зміни, як в суспільстві, так і в школі, вимагає урахування всіх проблем в освіті, передбачає вивчення особливостей такої школи, як пансіон. Мобільність і оперативність методичної роботи допомагає визначити колективну основну проблему над якою працює пансіон з 2000 року – це формування здорової, гармонійно розвиненої особистості, здатної до творчої самореалізації на основі гуманізації навчально-виховного процесу.
Діяльність спрямована на вирішення таких завдань:
забезпечення засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів навчання та виховання школярів;
постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально - виховного процесу ;
обмін досвідом, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання;
забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії і практики;
створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.
Робота методичних об'єднань передбачає:
діагностику утруднень вчителів, вихователів, класних керівників і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;
вдосконалення педагогічної майстерності;
розробку основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково - практичної діяльності учнів (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань);
вивчення, узагальнення, впровадження кращого перспективного досвіду;
створення банку даних інноваційних технологій; здійснення моніторингу ефективної діяльності членів методичного об'єднання;
наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
участь в атестації педагогічних працівників.
Відбувається робота в двох напрямах:
Теоретична частина - запровадження інноваційних технологій у навчальний процес, використання новітніх технологій;обговорення питань організації та здійснення контрольних зрізів знань.
Практична частина - відкриті уроки, самоосвіта, творчі звіти тощо.