П`ятниця
15.11.2019
02:40
Форма входу
Категорії розділу
Життя пансіону [305]
До уваги абітурієнтів школи-інтернату!!! [2]
Освітянські новини з інших джерел [1]
Пробне незалежне оцінювання - 2016 [2]
Зовнішнє незалежне оцінювання - 2016 [2]
Пошук по сайту
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 238
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Шепетівська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів
Художньо-естетичний профіль

«Творчості навчити не можна, можна лише створити умови для пробудження в учнів творчих здібностей, імпульсів для пізнання радості творення», зазначив український дослідник творчості Володимир Маляко.

Якщо аналізувати результативність художньо-естетичного профілю в пансіоні, то можна з впевненістю сказати – в школі дійсно створені всі умови для розвитку творчих здібностей учнів.

Саме через предмети художньо-естичного циклу успішно реалізується концептуальна модель формування творчої особистості учня в cпеціалізованій школі-інтернат, яка охоплює навчальний процес та позакласну роботу. 


Як результат взаємодії зовнішніх і внутрішніх чинників, таких як стимулювання творчих здібностей вчителів та учнів, використання активних та інтерактивних технологій, реалізація особистісно-орієнтованого підходу, які впливають на формування творчої особистості учнів ми отримуємо загальний гармонійний розвиток дитини та розвиток спеціальних мистецьких здібностей.


Саме поглиблене вивчення предметів художньо-естетичного спрямування, широке залучення учнів навчального закладу до таких колективних форм творчої діяльності як: Зразковий колектив «Журавлик», Зразковий молодіжний театр «Арлекіно», Зразковий ляльковий театр «Веселка», вокальні групи «Тоніка» і «Гармонія», ізостудія «Палітра», група сучасного танцю «Спалах» Команда КВК «Джек-Пот» - створюють справжнє естетичне середовище школи. 


Вже так склалось, що художньо-естетичне виховання червоною стрічкою проходить через усі форми виховної роботи, всі позаурочні заходи, завдяки творчості учнів та педагогів перетворюються в театралізовані яскраві дійства, які вже стали традиційними в нашій школі, такі як: Осінній бал, День самоврядування, День театру, Містер і міс школи, Красуня гуртожитку, Зоряні обрії та інші.

Талант породжує талант, це відома істина, успіхи наших учнів були б неможливі, якби поряд із ними не були такі чудові вчителі-професіонали як вчитель музики, керівник вокальних груп, Зразкового хорового колективу «Журавлик» - Балагур Жанна Анатоліївна, вчитель-методист, керівник Зразкового молодіжного театру «Арлекіно» та Зразкового лялькового театру «Веселка» - Дробот Світлана Василівна,  керівник ізостудії «Палітра» Смалюк Оксана Олексіївна.


Одним із основних стимулів до успішної оранізації навчально-виховної діяльності предметів художньо-естетичного циклу є відповідна матеріально-технічна база. В школі обладнано кабінет музики де є все необхідне, сучасна апаратура, дидактичні матеріали, музичні інструменти, театральний кабінет із гримеркою та майстернею з реквізитом, кабінет художньої творчості, де діє змінна картинна галерея, закуплено сучасні меблі, комп’ютер, магнітну дошку, літературу. 

Добитися ефективності навчально-виховного процесу з розвитку творчої діяльності дітей, дирекція та педагогічний колектив школи не змогли б без підтримки та допомоги батьківської громади, громадськості, шефів.

В новому навчальному 2013-2014 році колектив навчального закладу прагне підвищити ефективність діяльності закладу з формування творчих здібностей учнів через: 

- розвиток системи підтримки юних талантів і обдарувань;

- задоволення потреб дітей у професійному самовизначенні через предмети художньо-естетичного профілю (24% наших випускників стали студентами театральних вузів, професійно вивчають музику, є учасниками мистецьких колективів);

- формування потреби у пропаганді зразків національної та світової творчості та естетичних знань через організацію вистав театру «Арлекіно», лялькового театру «Веселка» в місті та області через пресу, телебачення;

- виховання інтересу до активної участі у творчих колективах, об'єднаннях, клубах учнів та вчителів;

- результативну участь в оглядах, конкурсах, фестивалях різного рівня мистецького спрямування.

Школа продовжує роботу по створенню умов для учнів, щоб сила мистецтва, творчості, допомогла їм зростати справжніми людьми, навчила їх бути самостійними, вміти творити добро.