П`ятниця
19.04.2024
02:46
Форма входу
Категорії розділу
Шкільне життя Шепетівської гімназії№5 [389]
До уваги абітурієнтів Гімназії№5!!! [1]
Освітянські новини з інших джерел [5]
Пошук по сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
АРХІВ ЗАПИСІВ
<
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 253
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гімназія №5 Шепетівської міської ради Хмельницької області

 

Звіт

Пипич Олени Василівни,

 директора Шепетівської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів

з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів

 Хмельницької області

щодо діяльності закладу в 2019-2020 н.р.

 

В минулому році спеціалізована школа-інтернат здійснювала освітню та виховну діяльність, керуючись нормативними документами МОН України, обласного та міського управління освіти.

Директор відмітила, що вдалось зберегти всі робочі місця (педагогічний персонал: 43 основних працівників; 8 - за сумісництвом; техпрацівники – 44 чол.) та вирішити кадрові питання, питання педагогічного навантаження в інтересах кожного працівника, незважаючи на проблеми з наповнюваністю виховних груп на початок року. У інклюзивних класах та спецкласі працювало (5 асистентів учителя, учитель та вихователь спецкласу). Для проведення розвитково-корекційних занять з дітьми ООП заключено 6 трудових угод (психолог, логопед, учитель ЛФК).

В 2019-2020 н.р. з метою повноцінного, якісного доступу до навчання дітей з ООП впроваджено інклюзивне навчання, а саме: 12 учнів в 6-ти інклюзивних класах та 10 учнів у спеціальному класі. Для створення належних умов для навчання та розвитку цих дітей постійно поповнюється блок соціально-побутової орієнтації та створено ресурсну кімнату.

Пипич О.В. зазначила, що вся навчально-виховна робота здійснювалась відповідно робочого та навчального планів, режимів закладу. В 2019-2020 н.р. одним з найважливіших питань діяльності адміністрації школи було питання забезпечення якісної освіти для всіх учнів школи, у тому числі для дітей з особливими освітніми потребами. На початок навчального року в школі було – 245 учнів, в кінці року – 245 учнів, укомплектовано – 12 класів, середня наповнюваність – 19 учнів. Відмітила, що за цей рік прибуло – 15 учнів.

У 2019-2020 н.р. вся діяльність педагогічного колективу школи була спрямована на виконання Законів «Про загальну середню освіту»,  «Про освіту», положень державної програми «Освіта. Україна ХХІ століття». З метою реалізації основних положень розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки  Хмельницької обласної державної адміністрації, управління освіти   Шепетівської міської ради в школі була організована цілеспрямована робота з педагогічними кадрами щодо підвищення рівня компетентності педагогів школи, розвитку їх творчості, вироблення нових підходів до методичного забезпечення навчального процесу.

 З 13 березня 2020 року освітній процес для учнів здійснювався із використанням дистанційного навчання. Педагоги закладу повністю перейшли на дистанційну роботу (організаційно-педагогічну, наукову, методичну). З метою виконання навчальних програм, оперативної комунікації з учнівським та батьківським колективом використовувалися: відеотрансляції уроків «Всеукраїнська школа онлайн», «На Урок» та відео уроків, які проводили педагоги школи.

Адміністрація та педагоги активно використовують також програму Zoom для проведення он-лайн уроків, виробничих нарад, засідань методоб'єднань, педагогічних рад.

Аналіз підсумків роботи за 2019-2020 н.р. засвідчив, що педагоги школи продовжили роботу по реалізації проблеми: «Формування соціальних умінь, особистісного і морально-духовного становлення, професійного самовизначення учнів на основі гуманізації навчально-виховного процесу».

З метою підвищення якості науково-методичної роботи діяла науково-методична рада, яка керувала методичною роботою закладу, аналізувала результативність навчально-виховної роботи, вивчала, узагальнювала педагогічний досвід та сприяла впровадженню перспективного педагогічного досвіду. Реалізація визначених напрямків діяльності здійснювалася в різних організаційних формах методичної роботи: педагогічні ради, методичні наради,  засідання методичних об’єднань, психолого-педагогічний семінар, творчі та динамічні групи, робота консультаційних пунктів, фокус-груп, атестація педагогів, педагогічний тренінг та ін.

Методична робота в закладі здійснювалася через реалізацію принципів діагностування, цілеспрямованості, науковості, компетентності, доцільності. толерантного та партнерського ставлення до педагогів, розвитку творчого потенціалу особистості педагога.

Аналіз діяльності педагогів в 2019-2020 н.р. засвідчив, що рівень їх педагогічної діяльності зріс. Так за результатами атестації вчителю початкових класів та індивідуального навчання Ващук Н.Л. підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший учитель». Перша кваліфікаційна категорія встановлена вихователю Чупрій І.В.., підтвердила 11-й тарифний розряд вихователь Янчук Т.І. Вчитель історії Мороз Л.А. стала переможцем першого (міського), учасником другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2020».

Вчителі школи є активними учасниками обласної  виставки педагогічних інновацій «Освіта Хмельниччини на шляху реформування». Так за результатами 2019р. Дипломом І ступеня нагороджені вчитель та асистенти інклюзивної форми навчання Габінет І.В., Пекар Л.М., Панцюк О.Д.; Дипломом  ІІ ступеня в складі міських творчих груп вчителі Король Н.І., Мороз Л.А., бібліотекар Журавльова Н.І.; Дипломом ІІІ ступеня в складі міських творчих груп – вчитель Самсонюк О.М., заступник директора з виховної роботи Перехристюк Н.А., та в складі творчої групи школи – вчителі Ващук Н.Л., Муза Т.Д., Черняк Г.М., Габінет І.В., вихователі Лабенська О.Р., Міщенко Н.С., Клімова І.А., Чупрій І.В., педагог-організатор Зарічна Л.Л.

Протягом звітного періоду вчителі школи брали активну участь в роботі міських семінарів, засідань методичних об’єднань, де ділилися власним досвідом. В  2019-2020 навчальному  року на базі закладу були проведені міські методичні заходи: майстер-клас театрального гуртка Дробот С.В., засідання МО вчителів 2 класу міста, семінар соціальних педагогів міста та ін.

Основною формою методичної роботи в школі є предметні МО: вчителів початкових класів, природничо-математичного профілю, суспільно-гуманітарного профілю, спортивно-трудового профілю, асистентів вчителів інклюзивної освіти, класних керівників та вихователів (керівники Ващук Н.Л., Давидюк Л.Г., Томашкевич О.П., Поліщук С.О., Габінет І.В., Клімова І.А.). Плани МО складені відповідно до сучасних вимог, чітко окреслено проблему над якою працювали методичні обєднання протягом року. Належна увага приділялася самоосвітній роботі педагогів. Найкраще працювало в 2019-2020 н.р. МО асистентів вчителів інклюзивної форми навчання (керівник Габінет І.В.) та вчителів початкових класів (керівик Ващук Н.Л). Робота МО була різноманітна за змістом, формами організації. Члени МО активно ділилися досвідом роботи з молодими педагогами. Продуктивно працювала творча група «Інноваційні прийоми та методи навчання як один з напрямків методичного забезпечення сучасного уроку» (керівник Хоманець Н.В.).

Підвищенню методичного рівня педагогів сприяли ефективно проведені в жовтні 2019 року методична декада «Перлини педагогічної майстерності» та в лютому 2020 року місячник педагогічного досвіду з питання «Через творчу майстерність та інноваційну діяльність педагогів – до успіху учнів»

Важливим моментом у підвищенні професійної майстерності педагога є курсова перепідготовка. В 2019-2020 н.р. курсову підготовку на базі ХОІППО пройшли  17 педагогів школи. Крім того, учителі школи постійно підвищують кваліфікацію, беручи активну участь в різноманітних курсах, вебінарах та платформах «Всеосвіти», «На Урок». «Prometeheus», «EdEra», «ЕдКемп Україна» та інш. Частина запланованих методичних заходів було проведено дистанційно, інші винесені на само опрацювання.

Отже, план методичної роботи з педагогами школи на 2018-2019 н.р. повністю реалізовано.

Про підвищення рівня методичної підготовки педагогів  свідчать також результати та досягнення учнів в олімпіадах та конкурсах.

В 2019-2020 н.р. за результатами II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад учень 9 класу Щенович Олександр виборов ІІІ місце з історії (вчитель Мороз Л.А.), учениця 7 класу Фурман Іванна з української мови (вчитель Самсонюк О.М.), учень 9 класу Коровчук Дмитро ІІ місце з інформаційних технологій (вчитель Томашкевич О.П.); учень 10 класу Смішко Владислав, з екології (вчитель Юхимець О.М.), учень 9 класу Коровчук Дмитро II місце з трудового навчання ( Гаврилюк В.О.).

Учениця 5 класу Півень Катерина (вчитель Півень І.В..) та учениця 3 класу Кацура М. (вчитель Муза Т.Д.) вибороли III місця в міському етапі XX Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика.

Учениця 7 класу Фурман Катерина вибороли II місце в міському етапі X Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г. Шевченка (вчитель                        Самсонюк О. М.)

Учень 9 класу Кравчук Артьом під керівництвом вчителя трудового навчання Гаврилюка В.О. виборов II місце в міському конкурсі винахідників та раціоналізаторів.

Учениця 10 класу Березюк Анна виборола II місце в І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких роби учнів-членів Малої академії наук в номінації «Географія та ландшафтознавство» (вчитель Давидюк Л.Г.).

У 2019-2020 році школа стала учасником всеукраїнської соціальної програми «Healthy Schools:  заради здорових та радісних школярів». Так, у школі біло проведено 94 активності за трьома напрямками програми. До участі у активностях було залучено 243 учні 42 педагоги, 18 працівників та 186 родин закладу. У  напрямку «Фізичний розвиток»  було проведено 22 активності: спільні спортивні командні змагання класних керівників, вихователів та учнів; товариські зустрічі з футболу з представниками поліції; спортивні змагання за сприяння Хмельницької обласної федерації «Спорт для всіх»; тематичні дні  (День кульки: смайлик з кульки для позитивного настрою, розваги з кульками і найцікавіше змагання з метання водяних бомбочок) та інші. У напрямку «Раціональне харчування» було проведено 28 активностей: фоточелендж «Овочі та фрукти - то наші продукти; шкільні ярмарки; Гарбузовий тиждень; день «Великі та малі»; виставку-конкурс фітонцидних куточків; ігротеку «Вітамінка та вірус»;  на новорічні свята діти спілкувались на тему як святкувати здорОво та здОрово; висівання, оформлення та догляд «Вітамінних грядок»; участь у програмній активності «Здоровий сімейний рецепт» та зареєструвалися у конкурсі «Нове меню шкільної їдальні», провели засідання, вибрали 10 нових страв з рецептурника Євгена Клопотенка, внесли їх у меню; загальношкільну активність «Оновлена шкільна їдальня»; організували свято Масляної. У напрямку «Організація комфортного середовища» було проведено 44 активності: цікаві фотозони, оновлені класи, веселі та цікаві прогулянки, знайомства та зустрічі з цікавими людьми та інші. 19 активностей було проведено дистанційно.

Активно та результативно працювали гуртки. У конкурсі лялькових театральних колективів  «Чарівний світ ляльок» – посіли  І місце на міському та обласному етапах конкурсу, ляльковий театральний колектив «Веселка», керівник Дробот С.В.

У напрямку формування ціннісного ставлення до природи учні школи стали учасниками різних конкурсів та показали високі результати. Зокрема,  у  міському етапі конкурс у новорічно-різдвяних композицій  ми маємо такі результати:

І місце:

  • вихованці 2,4 класу у номінації «Стилізована ялинка», керівник Міщенко Н.С.
  • учні  4А класу у номінації «Новорічний подарунок», керівник Пекар Л.М.
  • Вельська Марина, Добровольська Вероніка, учениці  11 класу у номінації «Новорічний букет», керівник Царенко Н.О..
  • колектив вихованців 7 класу у номінації «Стилізована ялинка», керівник Лабенська О.Р.
  • Бойко Юлія, учениця 2 класу в номінації «Сюжетна композиція», керівник Панцюк О.Д.
  • вихованці 4А класу у номінаціях «Новорічний вінок» та «Стилізована ялинка», керівник Лавренюк С.О.

ІІ місце:

  • гурток «Український сувенір», керівник Міщенко Н.С.
  • Березюк Анна, учениця 10 класу у номінації «Новорічний букет», керівник Томашкевич О.П.
  • колектив вихованців 7 класу у номінації «Стилізована ялинка», керівник Лабенська О.Р.

ІІІ місце:

  • Півень Катерина, учениця 5 класу у номінації «Стилізована ялинка», керівник Півень    Ірина Валеріївна.

Учні школи за ініціативи вчителя трудового навчання Томашкевич О.П. стали учасниками всеукраїнського екоконкурсу «Замість ялинки – зимовий букет» та отримали подяку за активну участь та творчий підхід у виконання робіт.

У всеукраїнському етапі конкурсу «День юного натураліста» юннати школи посіли ІІІ місце, керівник Юхимець О.М.

Значна увага керівниками гуртків приділяється участі у конкурсах технічної творчості, декоративно-вжиткового мистецтва та початкового технічного моделювання. Так, Ковальчук Артьом, учень 9 класу посів ІІ місце у міському етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких, винахідницьких та раціоналізаторських розробок,  керівник Гаврилюк В.О.

Роботи гуртка «Гончарик» під керівництвом Смалюк О.О., посіли ІІІ місце на обласному етапі конкурсу декоративно-вжиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій рідний край!».

Результативною стала участь учнів школи у міському етапі конкурсу читців «Живи, Тарасе, в пам'яті людській!». І місце посів учень 11 класу Сорока Іван, керівник Царенко Н.О., ІІ місце – Добровольська Валерія, керівник Самсонюк О.М.,  ІІ місце – Лебідь Євген, керівник Півень І.В.

Педагоги школи систематично є учасниками виставки педдінновацій. Методична розробка «Квести в освітньому процесі» творчої  групи педагогів школи  у складі Перехристюк Н.А., Зарічної  Л.Л., Габінет І.В., Міщенко Н.С.,  Чупрій І.В., Клімової І.А., Черняк Г.М., Ващук Н.Л.,  Муза Т.Д., Лабенська О.Р. посіла ІІІ місце на обласній педагогічній виставці «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування».

Пипич О.В. надала інформацію про використання коштів на зміцнення матеріально-технічної бази школи. За 2019-2020 н.р. було витрачено 3725020,68 грн., з них: 3638892,68 грн. бюджетні кошти, позабюджетні: 86128,00 грн.: спецрахунок закладу – 12108,00 грн., спонсорська допомога – 74020,00 грн.

Було використано на поточний ремонт:

  • встановлення модульної газової котельні – 3028528,16 грн.
  • ремонт системи опалення – 34976,00 грн.
  • ремонт електромережі – 6376,61 грн.
  • протипожежні заходи – 6687,00 грн.
  • заміна вікон та дверей (гуртожиток) – 62130,00 грн.
  • поточний ремонт приміщень – 177537,00 грн.

На придбання: 74020,00   грн. а саме:

  • придбання ТЗН – 11830,00 грн.
  • господарських, миючих, канцелярських товарів та фарби – 27146,30 грн.
  • заміна підлоги (придбання лінолеуму162 м2 на ІІ поверсі школи) – 38799,00 грн.
  • меблі – 13261,00 грн.

На харчування вихованців було виділено – 435648,56 грн.

Спонсорської та благодійної допомоги в заклад поступило на 74020,00 грн., а саме: подушки, рушники, матраци, художня література, б/в одяг, взуття, господарські товари, будівельні матеріали, спецодяг для техперсоналу,                                1 телевізор, солодощі  (детальний перелік спонсорів та вид благодійної допомоги додається).

Директор звернула увагу на те, що в новому навчальному році слід першочергово створити безпечні умови для організованого початку 2020-2021 навчального року. Організувати належним чином навчальний процес в умовах адаптивного карантину та відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації в місті. Продовжити роботу відповідно вимог і стандартів НУШ, зацікавлювати учнів творчою діяльністю, закріпити основи педагогіки співробітництва у всіх сферах життя, гуманізувати стосунки «учитель-батько-учень». Зробити все можливе, щоб кожен учень отримав не лише знання, а й підготовку до життя. Весь процес в школі слід будувати на глибокій діагностиці та моніторингу всіх сфер діяльності.