Вівторок
28.09.2021
08:55
Форма входу
Категорії розділу
Шкільне життя Шепетівської гімназії№5 [285]
До уваги абітурієнтів школи-інтернату!!! [2]
Освітянські новини з інших джерел [1]
Пробне незалежне оцінювання - 2016 [0]
Зовнішнє незалежне оцінювання - 2016 [0]
Пошук по сайту
Календар
«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
АРХІВ ЗАПИСІВ
<
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 249
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гімназія №5 Шепетівської міської ради Хмельницької області
  

Фото школи

Наша мета полягає не в тому,

Щоб зробити себе необхідними нашим дітям,

А навпаки, в тому,

Щоб допомогти їм скоріш навчитись обходитись без нас.

                                               К.О.Конраді

 

Школа вперше відкрила двері для навчання учнів як восьмирічна школа-інтернат в 1961 р.

У червні 1991р. за рішенням VII сесії міської Ради народних депутатів №3 школа-інтернат реорганізована в загальноосвітній пансіон І-ІІІ ступенів

У липні 2011р. за рішенням ХI сесії міської Ради VI скликання пансіон реорганізовано в спеціалізовану школу-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Хмельницької області

Свідоцтво про атестацію навчального закладу Переглянути від 27.12.2011 року Серія ЗІ-ПЗСО №230986

15 грудня 2016 року за рішенням XVI сесії міської Ради VII скликання №14  було затверджено статут Шепетівської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Хмельницької області в новій редакції  Переглянути

СТАТУТ Шепетівської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Хмельницької області, що знаходиться у комунальній власності Шепетівської міської ради Хмельницької області (нова редакція)   Переглянути

Рішення  LXXIII (позачергової) сесії міської ради VII скликання від 30 квітня 2020 року №7 мШепетівка Про зміну типу та перейменування Шепетівської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Хмельницької області

СТАТУТ Гімназії№5 Шепетівської міської ради Хмельницької області  Переглянути

Положення про Пансіон - структурний підрозділ гімназії№5 Шепетівської міської ради Хмельницької області Переглянути

 

                                                  

    Директор школи: Пипич О.В. 

    Закінчила  Камянець-Подільський педагогічний

    інститут ім. Затонського 1987р.

   Волинський Державний університет 1998р.

                                           

     категорія - вища, старший учитель

   Заступники директора з:

навчально-виховної роботи – Перехристюк Н.А.
навчально-виховної роботи –  Лебідь М.В.
соціальний педагог –  Лебідь М.В.
психолог –  Фільчук Г.Г.


Педагогічний колектив школи
 

В школі працює:
2 вчителі - методисти
12 старших вчителів
22 вчителі вищої категорії
10 вчителів І категорії
3 вчителі ІІ категорії

4 вчителі 12 тарифного розряду 

Гімназія №5 Шепетівської міської ради, Хмельницької області є загальноосвітнім закладом  І-ІІ  рівнів, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Шепетівки.

    Навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», іншими законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, актами Президента України, наказами Міністерства освіти та науки України, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими нормативно-правовими актами та Статутом школи.

     Головне призначення закладу – це забезпечення реалізації права громадян шкільного віку на рівний доступ для здобуття якісної початкової та базової   середньої освіти; допрофесійна підготовка; створення необхідних умов для особистісного зростання всіх учнів школи, не залежно від їх психофізичних особливостей, соціального статусу, рівня навчальних можливостей, для розвитку життєвої компетентності учнів, здатності самостійно розв’язувати власні проблеми і успішно, творчо будувати своє життя.

   Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:

  • спілкування державною (і рідною – у разі відмінності від державної) мовою;
  • спілкування іноземними мовами;
  • математична компетентність;
  • основні компетентності у природничих науках і технологіях;
  • інформаційно-цифрові компетентності;
  • уміння вчитись впродовж життя;

ініціативність і підприємливість;

  • соціальна і громадянська компетентності;
  • обізнаність і самовираження у сфері культури;
  • екологічна грамотність і духовне життя.

 Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Освітня програма, що реалізується в закладі, спрямована на:

  •  реалізацію  нормативно-правових актів та сучасної державної  політики в галузі освіти на основі державно-громадської взаємодії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб учасників освітнього процесу;
  • створення належних умов для розвитку доступної та якісної системи освіти та забезпечення умов рівного доступу до освіти всім дітям, в тому числі і дітям з ООП;
  • забезпечення стабільного функціонування навчального закладу;
  •  створення  необхідної матеріально-технічної бази;
  •  розвиток мережі навчального закладу з урахуванням потреб споживачів, суспільних запитів і державних вимог;
  • суттєве зростання якості освіти в закладі;
  • забезпечення наукового підходу до виховання та соціалізації дітей і підлітків;
  •  забезпечення   гуманних відносин в освітньому закладі;
  • забезпечення належного соціально-психологічного захисту учасників освітнього процесу;
  • здійснення науково-практичної, спортивної, музично-естетичної, технічної, загальнокультурної підготовки обдарованих та здібних дітей, які потребують соціальної підтримки;
  • виховання громадянина України, поваги до Конституції України, державних символів, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів та націй;
  • виховання свідомого  ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя;
  • виховання духовної культури через предмети художньо-естетичного циклу;
  • сприяння соціально-професійному визначенню випускників.

 Основним засобом реалізації призначення загальноосвітнього закладу є засвоєння учнями обов’язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм.  Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державних стандартах освіти, визначено завдання, які має реалізувати вчитель у рамках кожної освітньої галузі. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Підприємливість і фінансова грамотність», «Здоров'я і безпека» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння в реальних життєвих ситуація.

Додатковими засобами реалізації призначення школи  є:

  • уведення в навчальний план предметів і курсів, що сприяють загальнокультурному розвитку особистості та формують гуманістичний світогляд;
  • поглиблене вивчення предметів художнього, музичного та технічного (інженерного) циклів;
  • надання   учням   можливості   спробувати  себе  в  різних  видах  діяльності  (інтелектуальній, трудовій, художньо-естетичній тощо);
  • оригінальна організація навчальної діяльності, інтеграція навчальної та поза навчальної діяльності;
  • надання учням вибору  форми навчання, темпу засвоєння нового матеріалу;
  • надання широкого спектра додаткових освітніх послуг та освітніх програм.

Навчальний заклад несе відповідальність за:

  • безпечні умови освітньої діяльності;
  • дотримання Державних стандартів освіти;
  • дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами  освітньої та виробничої діяльності;
  • дотримання фінансової дисципліни.

У відповідності до чинного законодавства навчальний заклад здійснює освітній процес відповідно до рівнів загальноосвітніх програм  двох ступенів: початкова освіта та базова середня освіта.

Освітній процес організовується за такими циклами:

перший цикл початкової освіти - адаптаційно-ігровий (1-2 роки навчання);

другий цикл початкової освіти - основний (3-4 роки навчання);

перший цикл базової середньої освіти - адаптаційний (5-6 роки навчання);

другий цикл базової середньої освіти - базове предметне навчання (7-9 роки навчання); 

Цілі та задачі освітнього процесу на кожному рівні реалізації освітньої програми обумовлені «моделлю» випускника, призначенням  і місцем школи в освітньому просторі міста та направлені на створення розвивального середовища в якому б задовольнялись освітні потреби всіх здобувачів освіти.

Перед школою поставлені такі цілі:

1. Забезпечити засвоєння учнями обов’язкового мінімуму змісту початкової  та базової  середньої   освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту.

2. Гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів.

3. Створити основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм.

 4. Формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності.

5. Забезпечити комплексну інформатизацію навчального процесу та використання новітніх інформаційних технологій освітньої практики.

6. Створити якісну систему психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу з метою покращення його ефективності на засадах гуманізму.

7. Впроваджувати інноваційний зміст і технології інклюзивної освіти на засадах педагогіки життєтворчості особистості.

8. Забезпечити необхідні умови для успішної інклюзії учнів з особливими освітніми потребами в загальноосвітні класи та діяльності спеціального класу для дітей з інтелектуальними  порушеннями.

9. Створити сприятливі умови для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей, забезпечення їх правового та соціального захисту.

10. Формувати особливу атмосферу взаємодовіри та взаємодопомоги.  Використовувати стилі педагогічного спілкування на основі дружньої прихильності та захоплення спільною творчою діяльністю.

11. Дотримуватись і вдосконалювати спільно вироблені шкільні традиції, свята, все те, з чого формується «обличчя» школи та її індивідуальність.

Мова навчання:  українська. З 1 класу вивчається  іноземна мова (англійська). Додатково пропонується вивчення: польської мови, на безкоштовній основі.

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами: до 1 поверху забезпечені (встановлено 2 пандуси)

Візитка-буклет Переглянути

Творча презентація закладу Переглянути

Школа гордиться:
• Зразковим хором шляхетних дівчаток «Журавлик»

Журавлик
• Зразковим театром «Арлекіно», керівник Дробот С.В., вчитель вищої категорії, вчитель-методист;

Театр Арлекіно
• Зразковим ляльковим театром «Веселка», керівник Дробот С.В., вчитель вищої категорії, вчитель-методист;

Веселка
• Вокальними групами «Тоніка» та «Гармонія», дуетом «Ексклюзив».
• Футбольними командами «Пансіон», які успішно грають на першість України в дитячо-юнацькій лізі, тренер вищої категорії: Черняк А.О. 


• Агітбригадою;
• Музеєм школи

 

Наша адреса:

300400, Хмельницька обл., м.Шепетівка, Пр.Миру, 27

pansion_sh@і.ua