П`ятниця
26.04.2024
23:49
Форма входу
Категорії розділу
Педагогічна творчість [2]
Творчі роботи педагогів
Матеріали обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації державної влади [4]
Пошук по сайту
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
АРХІВ ЗАПИСІВ
<
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 253
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гімназія №5 Шепетівської міської ради Хмельницької області
Головна » 2014 » Лютий » 15 » Педагогічна творчість Поліщук С.О.
01:21
Педагогічна творчість Поліщук С.О.
Вчитель англійської мови Поліщук С.О. працює у школі з 1996 року. Загальний педагогічний стаж складає 18 років. Аналіз діяльності роботи вчителя з впровадження сучасних інформаційних технологій освіти показав, Інтернет дає унікальну можливість користуватися автентичними текстами, слухати і спілкуватися з носіями мови, тобто він створює природне мовне середовище. 

Адже основна мета навчання англійської мови – формування комунікативної компетенції, а комунікативна компетенція в сучасному її розумінні передбачає формування здатності до міжкультурної взаємодії. У наш час саме ця мета є найбільш затребуваною учнями. Використовуючи Інтернет, Сніжана Олександрівна  вдало на своїх уроках впроваджує на своїх уроках такі його можливості:

- включає матеріали  мережі в зміст уроку, інтегрує їх у програму навчання;

- вдало використовує для самостійного вивчення, ліквідації пробілів у знаннях, уміннях, навичках; 

- для самостійного пошуку інформації учнями в рамках роботи над проектом.

В своїй роботі вчитель конкретизує форми роботи з різних видів мовної діяльності. Вчитель демонструє грунтовне знання сучасних засобів новітніх інформаційних технологій,  що надає їй можливості фахово  інтегрувати їх у навчальний процес. Таким чином, використовуючи інформаційні ресурси мережі Інтернет на своїх уроках, Поліщук С.О більш ефективно вирішує цілий ряд задач, серед яких і задачі лінгвокраїнознавчого характеру, як, наприклад, знайомитися з культурознавчими відомостями, що включають у себе мовний етикет, особливості мовного поводження носіїв мови, особливості культури, традицій англомовних країн.  

Під час проведення комп'ютерного уроку вчитель чітко дотримується його основних дидактичних частин: вступ, організаційна частина; актуалізація зон актуального та найближчого розвитку; вивчення нового матеріалу; закріплення матеріалу - повторення та застосування; контроль засвоєння; корекція; узагальнення;  домашнє завдання. Поліщук С.О доводить універсальність освітніх інформаційних технологій,  використовуючи їх на будь-якому етапі уроку. Таким чином,  при використанні нових «комп’ютерних» засобів навчання вчитель перестає бути для учня єдиним джерелом інформації, носієм істини та стає партнером.

Вчитель вміло застосовує програмне забезпечення комп'ютера (текстовий редактор Microsoft Office Word, Microsoft PowerPoint і т.п.) для здійснення мотивації як навчального матеріалу, так і введення в іншомовне середовище. Почуті і побачені фото, відео збуджують уявлення учнів, активізують процеси пам'яті,  мислення, розвивають вміння аналізу та синтезу.  З перших хвилин такого уроку у класі не залишається жодного байдужого учня.

На етапі актуалізації опорних знань вчитель постійно практикує випереджаючі завдання (створення кросвордів, міні вікторин, презентацій, словников дефініцій і т.п.), які униможливлюють формальне ставлення до виконання домашніх завдань. Такий підхід спонукає учнів до самостійної роботи,  творчого пошуку та дає можливість учням отримувати досвід використання різноманітних інформаційних джерел. Система роботи з впровадження освітньо - інформаційних технологій Поліщук С.О забезпечує здійснення особистісно - зорієнтованого підходу у навчанні. Адже лише впровадження комп'ютерних засобів надає учням можливість обрати власний режим роботи з тим чи іншим матеріалом,  знімає психологічний бар'єр, перетворює контроль на гру. Реалізуючи сучасні вимоги щодо гуманізації освіти, вчитель вдало застосовує диференціацію та індивідуальний підхід до учнів, враховує їх психологічні , вікові особливості та навчальні можливості.

Отже, система роботи вчителя Поліщук С.О по впровадженню освітніх технологій довела, що  майбутнє освіти саме за новітніми інформаційними технологіями,  які забезпечують:

* стійку мотивацію до навчання; 

* дають можливість вчителеві застосувати особистісно-   зорієнтований , диференційований та індивідуальний підхід; 

* сприяють розвитку самостійності учнів, спонукають користуватися інформацією, що безпосередньо стосується їхнього         особистого чи професійного життя, 

* підвищують поінформованість щодо інших мов чи культур; 

* забезпечують формування мовних, міжкультурних та                  соціокультурних компетенцій.                              

         
Категорія: Педагогічна творчість | Переглядів: 697 | Додав: Olenochka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]