Субота
27.04.2024
13:21
Форма входу
Категорії розділу
Шкільне життя Шепетівської гімназії№5 [389]
До уваги абітурієнтів Гімназії№5!!! [1]
Освітянські новини з інших джерел [5]
Пошук по сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
АРХІВ ЗАПИСІВ
<
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 253
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гімназія №5 Шепетівської міської ради Хмельницької області

Завдання: Зробити шкільне життя цікавим

   Кредо: «Справи красномовніші за слова»

                  Гасло: «Тільки вперед і тільки всі разом»

       Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості, не можливе без широкого залучення  учнів до участі в управлінні шкільними справами. Участь в органах учнівського самоврядування, через широко розвинену систему органів самоуправління забезпечує залучення  учнів до різноманітної діяльності колективу, до організаторської роботи, до управління справами колективу, а також до визначення прав і обов’язків учнів, формування почуття господаря класу, школи, міста, держави.
 Головною умовою розвитку самоврядування є: наявність педагогів, які хочуть і вміють співпрацювати з учнями. Саме від педагога залежить, чи зможе він довіряти учням самостійно вирішувати більшість питань їхнього колективного життя, чи зуміє переконати їх у тому, що крім них, ці обов’язки ніхто не зможе виконати. Тільки тоді самоврядування стане потребою колективу.
 Метою дитячого самоврядування в школі-інтернаті є: розвивати в учнів організаторські здібності, почуття відповідальності, ініціативи, що є однією з головних умов розвитку особистості.
 Завдання учнівського самоврядування:

1.                Виховувати в учнів почуття гідності, самоповаги.

 2.                Впливати  на формування високої громадянської культури.
 3.                Робити більш змістовим, більш багатим і більш різноманітним життя в школі.
 4.                Допомагати у вирішенні проблем навчання, спілкування, побуту.
 5.                Виховувати почуття єдності з колективом школи.
 6.                Виховувати якості свідомого громадського діяча.
 7.                Формувати якості яскравості особистості, лідера, сприяти більш повному самовираженню і самореалізації учнів.
 Практика свідчить, що дієвість учнівського самоврядування буде результативною, коли базуватиметься на таких принципах:
 -                     тактовне роз’яснення значення їхньої участі в управлінні навчально-виховним процесом;
 -                     залучення школярів до роботи в органах самоврядування (штабах, комісіях, постійних та тимчасових формуваннях);
 -                     педагогічне керування колективною творчою діяльністю та самоврядуванням;
 -                     широке використання педагогіки співпраці;
 -                     гласність у роботі;
 -                     індивідуальне і групове змагання, підбиття підсумків та нагородження переможців.
 

Працюючи над структурою учнівського самоврядування, виходили з того, що його фундаментом має стати модель громадянського суспільства, яка захищає кожного від неправомірних дій інших громадян.

 Отже, основоположним у побудові структури самоврядування в школі-інтернаті стало впровадження основних ознак реального суспільства буття з метою створення середовища, яке навчає  і виховує вміння жити в умовах громадянського суспільства.
 
Статут учнівського самоврядування Переглянути
План роботи учнівської ради Переглянути