П`ятниця
15.11.2019
02:32
Форма входу
Категорії розділу
Виховна робота [2]
Методична робота [1]
Практичний психолог [0]
Соціальний педагог [0]
Самоврядування [1]
Робота учнів по організації навчання, дозвілля, порядку
Пошук по сайту
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 238
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Шепетівська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 4
Показано матеріалів: 1-4

Виховна діяльність школи-інтернату зорієнтована на забезпечення учнів усіма необхідними знаннями, уміннями, навичками суспільного досвіду й поведінки, які властиві молодій людині української держави.

Методична робота | Переглядів: 229 | Додав: Olenochka | Дата: 08.12.2015

Основними чинниками в реалізації потенціалу здоров’я  кожної людини є:

          мир 

          дах над головою

          соціальна справедливість

          освіта

          харчування

          прибуток

          стабільна екосистема

          сталі ресурси  

Отже, все вищезазначене дає можливість зробити висновок: досягнення високого рівня реалізації потенціалу особистого і суспільного здоров'я не може бути спонтанним, позасистемним зусиллям окремих груп людей, воно повинно бути підтримане системою науково обґрунтованих заходів. Які є частиною державної і громадської політики.




Найдорожчим скарбом, яким нагороджує людину природа від народження  і на довгі роки є здоров’я. Це справді незчисленне багатство, яке необхідно повсякчас збільшувати і надійно берегти. Проте значна частина вихованців нашого закладу мають спадковість, обтяжену несприятливими чинниками: мікросоціальні умови їх попереднього життя стримували належний психофізичний розвиток, переважна більшість дітей виявляють схильність до психоневротичних розладів, фізичну ослабленість, відсутність імунітету, природного загартування, тому часто хворіють, відсутність у ранньому дитинстві морально-психологічних установок на усвідомлення цінності здоров'я є однією з причин  появи шкідливих звичок.
Тому, чи найголовнішим призначенням учителів, вихователів, батьків, власне, всіх тих, хто, постійно так чи інакше впливає на дітей, є впровадження у свідомість і повсякденний побут школярів важливої ідеї здорового способу життя та діяльності, починаючи з дошкільного віку.

Учнівське самоврядування

в спеціалізованій школі-інтернаті І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Хмельницької області

Учнівське самоврядування є універсальною формою активності, яку можна з однаковим успіхом вважати як способом організації буття шкільного колективу, так і чинником творчої самореалізації особистості.

Наш досвід свідчить, що самоврядування дозволяє учням розвинути такі соціальні якості людини, як толерантність, критичність та конструктивність мислення, повага до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, здатність до самоаналізу та самовиховання.

Створюючи модель учнівського самоврядування, ми прагнули втілити в життя мрію про дитячу самостійність, про можливість повної самореалізації, бо творити індивідуальність необхідно саме в юнацькому віці, коли формується характер та визначаються якості особистості.

Учнівське самоврядування | Переглядів: 2363 | Додав: Admin2 | Дата: 22.02.2012 | Коментарі (0)