Понеділок
10.08.2020
14:07
Форма входу
Категорії розділу
Життя пансіону [288]
До уваги абітурієнтів школи-інтернату!!! [2]
Освітянські новини з інших джерел [1]
Пробне незалежне оцінювання - 2016 [0]
Зовнішнє незалежне оцінювання - 2016 [0]
Пошук по сайту
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 248
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Шепетівська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів

Кваліфікаційна характеристика 

         ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ (ШКОЛИ, ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ, ГІМНАЗІЇ, ЛІЦЕЮ,  НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ТОЩО)
(Код КП - 1210.1)

Завдання та обов’язки. Відповідає за організацію виховного процесу в навчальному закладі, розроблення  програми виховання учнів та забезпечує якісну її реалізацію. Аналізує особливості виховного процесу, результати виховної роботи, стан і перспективні можливості навчального закладу у виховній роботі. Планує виховну роботу в навчальному закладі, організовує поточне і перспективне планування діяльності вихователів груп продовженого дня (ГПД), класних керівників та педагогів додаткової освіти фізкультурно-оздоровчого та художньо-естетичного циклу, здійснює контроль за їх реалізацією. Координує роботу з розробки необхідної методичної документації з виховної роботи, з підготовки та проведення загальношкільних культурно-виховних заходів; здійснює систематичний контроль за якістю виховного процесу, роботою гуртків, секцій та інших видів виховної роботи, проведеної працівниками навчального закладу; контроль за індивідуальною виховною роботою з дітьми з девіантною поведінкою. Організовує підвищення кваліфікації та професійної майстерності працівників, зайнятих виховною роботою в навчальному закладі. Координує взаємодію адміністративного персоналу з усіма службами та підрозділами навчального закладу, які забезпечують виховний процес, з представниками громадськості та правоохоронних органів, батьками та батьківським комітетом навчального закладу. Забезпечує сприятливий морально-психологічний клімат в навчальному закладі та безпеку використання у виховному процесі обладнання, приладів, технічних і наочних засобів.

Повинен знати: Конституцію України; Закони України; акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо освітньої галузі; накази та розпорядження Міністерства освіти і науки України; Декларацію прав і свободи людини; Конвенцію про права дитини; інші нормативно-правові акти з питань освіти; педагогіку, вікову психологію, досягнення сучасної психолого-педагогічної науки і практики; основи соціології, фізіології, гігієни; методичну документацію з організації виховної роботи в закладах освіти, правила застосування й експлуатації комп’ютерної техніки та периферійного оснащення; основи законодавства про працю, правила і норми охорони праці.

Кваліфікаційні вимоги. Вища педагогічна освіта на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років. Для заступника директора НРЦ - вища педагогічна (корекційна, дефектологічна) освіта на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років.


Серед життєвих цінностей сучасної людини перше місце посідає цінність життя і здоров’я.

Від чого залежить здоров'я людини? Звичайно ж від спадковості, але лише на  10 %, від рівня медицини на 15 %, від екології – на 25 %, і на 50 % від способу життя. Найважчі хвороби в сучасних розвинутих країнах пов’язані з індивідуальними звичками, особливо постійними, які в сукупності,  часто називають способом життя. Завданням нашої школи - забезпечення здорового способу життя всього шкільного колективу завдяки створенню такого середовища, яке б сприяло зміцненню здоров’я всіх його членів. Дійсно,  для нашого закладу цей напрямок є пріоритетним, так як 50 % наших учнів перебувають у стінах школи цілодобово, а повертаючись на вихідні чи канікули додому не  завжди мають приклад дотримання здорового способу життя у власних родинах. Тому ця місія переходить на школу.

Я не боюся ще і ще раз повторити: турбота про здоров’я — це найважливіша справа вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світосприймання, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили.

  Сказав  В. О. Сухомлинський

Увесь зміст виступу можна переглянути за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1gmcdEZKvCZ1JUuBv7MkqZWUdbtackWRF/view?usp=sharing

Презентація виступу https://drive.google.com/file/d/1cRwRS0IiHoyFUji9Dhl60M5VwxFVF0ep/view?usp=sharing


Сучасні  трансформаційні процеси в Україні призводять до змін пріоритетів  в усіх сферах  суспільного життя. Це особливо позначається на молодому поколінні, у свідомості й поведінці якого ще не сформувалися й не закріпилися значущі ціннісні орієнтації. За таких обставин важливою є проблема виховання соціальної зрілості учнів шкіл-інтернатів, оскільки в інтернат них закладах виховуються діти сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, діти з проблемних і матеріально незабезпечених сімей, які потребують особливої уваги з боку суспільства.

В ЄС немає жодної країни, яка б не прийняла стратегічного рішення відмовитися від інтернатної системи. У Великобританії, Швеції та Швейцарії діти перших років життя за жодних умов не можуть потрапити до такого закладу. В Україні кількість дітей, які зараз там перебувають, сягнула майже 108 тисяч. При цьому лише вісім тисяч із них не мають батьків. Протягом останнього року в державі, за сприяння офісу Уповноваженого Президента з прав дитини та підтримки міжнародних організацій та експертів, велася робота над створенням національної стратегії реформування інституціональної системи.  І ми не є винятком.

Аналізуючи контингент нашої школи (слайд), пересвідчуємось, що більшість з учнів – педагогічно занедбані та з негативним життєвим досвідом, для яких характерний дериваційний синдром, байдужість до навчання, пасивність, труднощі в спілкуванні з оточуючими людьми, поверховість почуттів,  складність у сфері самопізнання, низький рівень інтелектуального розвитку, нерозвиненість пізнавальних процесів,  різноманітні патологічні відхилення: хворобливі стани, переважно психічні,  психомоторні  розлади, схильність до нервових зривів, психопатії, підвищена вразливість, агресивність, недовіра до дорослих,  «емоційна глухість»,  орієнтація на пристосування,  відсутність ціннісних орієнтацій,  звички жити за вказівкою, споживацьке ставлення до держави і суспільства.

Початкові класи.

  • Домінує потреба у доброзичливому ставленні, увазі з боку дорослих
  • Знижена пізнавальна активність
  • Відставання у розвитку мовлення
  • Затримка психічного розвитку
  •  Відсутність навичок спілкування
  • Конфліктність у взаєминах з однолітками

Середня ланка

  • Специфічні відхилення у розвитку інтелектуальної та мотиваційної сфер
  • Нерозвинена здатність до саморегуляції, планування своїх дій
  • Відставання в оволодінні навичками читання й письма
  •  Байдуже ставлення до оточуючих
  •  Відсутність адекватного ставлення учня до вчителя   

Підлітковий вік

  • Жорстокість, агресивність, апатія, дипресивність
  • Порушення дисципліни
  • Інтелектуальна недостатність
  • Підвищений дефіцит спілкування з дорослими
  • Стан безпорадності

Увесь зміст виступу до педради можна переглянути за посиланням https://drive.google.com/file/d/1-UVO70KAR-EDZXbtRi384f4qBlnL0ejz/view?usp=sharing