Вівторок
19.03.2024
10:51
Форма входу
Категорії розділу
Шкільне життя Шепетівської гімназії№5 [389]
До уваги абітурієнтів Гімназії№5!!! [1]
Освітянські новини з інших джерел [5]
Пошук по сайту
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
АРХІВ ЗАПИСІВ
<
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 253
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гімназія №5 Шепетівської міської ради Хмельницької області

Поради батькам,

діти яких стоять на порозі підліткового віку

1. Любіть дитину не за те, що вона розумна чи красива, а за те, що вона ваша рідна.

2.   Головне новоутворення підліткового   періоду   — відкриття своєї індивідуальності, свого „Я”.

  1. У цей час починається перебудова організму — дитина стає імпульсивною, у
    неї    часто    змінюється
    настрій, виникають конфлікти з ровесниками, бунт проти батьків.
  2. У дітей настас криза, пов'язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися
    від бат
    ьківської опіки, з'являється страх перед невідомим дорослим життям.
  3. Зростає дух незалежності, який впливає на стосунки підлітка в сім’ї, у школі.

6. Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується зі зростанням самоконтролю з початком самовиховання.

7. Підліток дуже вразливий, легко піддається впливам, як позитивним так і негативним.

  1. Дитина має підвищений рівень тривожності, не підсилюйте його.
  2. Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати дітей
    без нагляду.
  1. Розширюється коло спілкування, підвищується інтерес: до свого тіла, зовнішності, з’являються нові авторитети, враховуйте це.

11. Недоліки і суперечності в поведінці близьких сприймаються гостро і хворобливо.

12.У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.


Правила батьківської поведінки при вихованні  “ важких” дітей

  1. У стосунках з дитиною необхідно спиратися на позитивні якості особистості.
  2. Показувати власний приклад позитивної поведінки, не припускати розходжень між словами і власними діями: “ роби як Я”, а “ не роби як Я кажу”.
  3. Давати оцінку не особистості, думкам, емоціям дитини, а її поведінці.
  4. Навіювати дитині позитивне.
  5. Жити сьогоднішнім днем, не згадувати без особистої потреби негативної ситуації з минулого.
  6. Не жити замість життя дитини, але бути поруч для допомоги дитині в разі необхідності.

Рекомендації для батьків

Як попередити дитячу та підліткову наркоманію

Тільки довірчий контакт може сприяти тому, що надалі ваша дитина також звіриться вам. І тільки через повагу та підтримку ви зможете допомогти один одному вирішувати свої проблеми.

Щоб попередити девіантну поведінку і зловживання токсичними речовинами в дітей і підлітків, необхідно дотримуватися таких правил виховання:

  1. Щодня поводьтесь так, аби максимально сприяти здоровому вибору вашої дитини.
  2. Виховуйте в дитині незалежність. Навчіть її саму приймати рішення й відповідати за них.
  3. Хваліть дитину: за добре виконану роботу, за спроби зробити щось важке, навіть за старання. Якщо критикуєте, то критикуйте вчинок, а не людину. Якщо ми більше хвалимо, ніж критикуємо, у дитини розвивається почуття впевненості в собі, і вона вчиться покладатися на себе й свої відчуття.
  4. Будьте завжди готові обговорити з підлітком гострі для нього питання. Діти повинні знати, що завжди можуть звернутися до своїх батьків за надійною інформацією і допомогою.
  5. Цікавтеся справами й захопленнями своєї дитини. Познайомтеся з її друзями й заохочуйте її до контактів з різними групами підлітків. Якщо одна із груп почне примушувати підлітка спробувати наркотики, він зможе піти в іншу, а не залишиться самотнім

 


Правила батьківської поведінки в організації навчання

  1. Сприяйте дитячій автономності (самостійності). Чим більше Ви вимагаєте її в усіх сферах повсякденного життя, тим більше зможе ваша дитина працювати з почуттям відповідальності в шкільній сфері. Хваліть свою дитину за самостійні дії, наприклад, за самостійне розпізнавання помилок.
  2. Якщо ваша дитина потребує допомоги, спонукайте її до того, щоб вона сама знайшла шляхи розв’язання. Допоможіть їй завдяки підказкам, таким як, наприклад, вказівка на довідники, знаходження правил, відгадування ребусів та інше, що може привести до шляхів розв’язання. Але не подавайте саме розв’язання. Не спонукайте свою дитину тільки до одного шляху розв’язання.
  3. Дайте своїй дитині можливість перенести знання зі школи на домашній рівень і таким чином практично їх засвоїти.
  4. Визнайте здобутки дитини. Надавайте перевагу похвалі (заохоченню), а не докорам.
  5. При похвалі звертайте увагу на те, щоб не обмежувати її критикою. Будьте обережними в обходженні із заохоченнями (винагородами) як визнанням здобутку (ефективності).
  6. Не ставте перед своєю дитиною завищені вимоги. Не робіть їх строгішими ніж вимоги вчителів, наприклад, вимагаєте виконання додаткових завдань.
  7. Будьте зразком у поведінці. Вимагайте від своєї дитини не більше, ніж від себе самого.
  8.  Говоріть, по можливості, якомога позитивніше про школу, вчителів та предмети.