П`ятниця
15.11.2019
01:46
Форма входу
Категорії розділу
Життя пансіону [305]
До уваги абітурієнтів школи-інтернату!!! [2]
Освітянські новини з інших джерел [1]
Пробне незалежне оцінювання - 2016 [2]
Зовнішнє незалежне оцінювання - 2016 [2]
Пошук по сайту
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 238
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Шепетівська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів
Поради
Не глуши голос совісті.
Умій відчувати поряд із собою людину, умій розуміти ЇЇ душу, бачити в її очах духовний світ, радість, горе, нещастя.
Ніколи не забувай, що ти живеш серед людей.
Якщо будеш думати, що тільки всі тобі зобов’язані, а ти – нікому, виростеш хамом і споживачем.
Щастя, свободи немислимі без обов’язку. Хто думає прожити щасливо без обовязку, той стане нещасною людиною.
Будь співчутливим і не буль байдужим.
Мати, батько, Вітчизна - найдорожчі, найрідніші твої багатства.
Умій співчувати не лише словом, а й ділом – це головне.
Будь мислителем, шукачем, допитливим добувачем знань.
Постав над собою і сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не можеш сам примушувати себе і сам вимагати від себе.
Найголовнішим джерелом знань і невичерпним джерелом твого багатства є книга.
День без думки, без читання, без розумового напруження – марно прожитий день.
Неоціненне багатство, яке здобувається в роки дитинства та юності, - це знання.
У 16 років ти вже повинен свідомо поставити перед собою питання: для чого я живу на світі?! І дати на нього відповідь громадянина...
Вірність слову – твоя особиста честь.
Велике зло – це лінощі.
Найважче – мужність повсякденної, багаторічної праці. Знайди собі ідеал цієї мужності й невідступно йди за ним.
Будь скромним, бережи свою гідність.
Перед тим, як полюбити в дівчині жінку, полюби в ній людину.
Умій керувати своїми бажаннями.
Бережи честь змолоду.

1.Коли берешся за будь-яку справу, подумай: який результат повинен отримати.
2.Записуй згідно з важливістю свої термінові справи, які маєш виконати протягом тижня, дня. Берись за справу сміливо і не відступай, поки її не виконаєш. Якщо в кінці тижня або цього дня залишаються не виконаними один чи два запланованих тобою пункти, перепиши їх у план на наступний тиждень(наступний день).
3. Візьми собі за правило обовязково аналізувати: чому саме ти не виконав той чи інший пункт. Намагайся сам усувати причини невиконання. Спочатку  це вважатиметься важким, але з часом ти зрозумієш, що головне - це правильно оцінювати свої сили і не гаяти марно часу.
4.Ніколи не практикуй перенесення виконання справи на наступний день. Приступай до виконання запланованого одразу ж без зволікань.
5.Не роби жодних попускань, навчися своїм примхам відповідати коротко, але твердо –"ні”
6.Навчися сам собі наказувати, будь до себе непохитним,але став перед собою завдання реальні, ні в якому разі "не заривайся”,бо не спрацює внутрішній наказ ”Так треба”, "Я мушу”.
7.Спробуй проаналізувати: на що ти переважно витрачаєш свій вільний час?
8.Твій організм здатий до тривалих навантажень, але, щоб уникнути стомлення, переборюй втому, змінюй види діяльності протягом дня.
9.Приймаючи на себе будь-яке завдання, навчися слухати уважно вказівки дорослих. Користуйся нататками, щоб нічого не пропустити повз увагу і зберегти час.

ЯК НАДОВГО ЗАПАМ`ЯТАТИ НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ?

Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам”ятовує і довго пам”ятає.
Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п”ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам”ятовується.
Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
Після метематики – вчи історію, після фізики – літературу: память любить різноманітність.

Порятунок від стресу


Ми стикаємося зі стресовими ситуаціями ледь не щодня. Одні активізують нас, заставляючи діяти, а інші іноді «виводять з ладу». Чи можна боротися з такими ситуаціями? Звичайно!

Перше, що рекомендують зробити психологи, коли в черговий раз захочеться розвинути з дріб’язкової проблеми маленьку трагедію, слід знайти людину, якій живеться набагато гірше, і допомогти їй.

З’ясуйте, що саме вас тривожить і зачіпає за живе. Психологи стверджують: проблема, витягнута з підсвідомості, - вже наполовину вирішена, для цього зовсім необов’язково йти до психоаналітика. Розкажіть про те, що вас турбує, близькій людині. Це особливий психологічний прийом: проаналізувавши свою проблему вголос, ви доберетеся до кореня своїх проблем і знайдете вихід із ситуації.

Сплануйте свій день. Учень помітили, що для людини, стан якої наближається до стресового, час прискорює свій біг. Тому вона відчуває непомірну завантаженість і нестачу часу. Упоратися з перевантаженнями елементарно: розпишіть свої дії, розподіливши за ступенем важливості, і виконуйте свій план.

Не згущуйте хмари. Люди, схильні до стресових реакцій, будь-яку проблему роздувають до масштабів всесвітньої катастрофи. Насправді жахливі обставини в нашому житті трапляються нечасто. Тому викиньте з голови надумані проблеми, а також ті, які ви не в змозі вирішити.

Навчіться керувати своїми емоціями. Наш мозок викидає гормони стресу на будь-які подразники, що загрожують нашому спокою. При цьому йому зовсім байдуже, реальні вони чи вигадані. Вирватися зі стресового кола допоможе найпростіша йогівська вправа. Заплющіть очі й подумки перенесіться на берег океану. Підніміть руки вгору і розведіть у сторони, уявляючи, як у них входить енергія. Складіть їх одна на іншу в ділянці пупка (ліва знизу). Цього цілком достатньо, щоб повноцінно відпочити, збагатити мозок киснем і заспокоїтись.

Не забувайте хвалити себе щоразу, коли вам удається впоратися із хвилюванням. Наприклад, купіть собі що-небудь у подарунок. Причому, робити це потрібно не стільки заради себе, скільки заради свого мозку. Ваша сіра речовина теж має потребу в подяці за відмінно виконану роботу.

Усміхайтеся, навіть якщо вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему, активізуючи Т-лімфоцити крові. У відповідь на вашу усмішку організм продукуватиме бажані гормони радості. J

Робіть фізичні вправи не менше 30 хвилин на день. Замість того, щоб відлежуватись у ліжку, бігайте. За твердженням лікарів, найантистресовіші види спорту – біг і спортивне ходіння. По-перше, активні рухи не дають адреналіну нагромаджуватися, по-друге, відволікають від негативних думок. Стежте за пульсом – його оптимальна частота для вас розраховується за такою формулою: 180 мінус ваш вік.

Використовуйте агресивну енергію в мирних цілях. Візьміть на озброєння японський спосіб боротьби зі стресами. Коли японець відчуває роздратування, він щосили б’є опудало свого шефа. А якщо у вас під рукою ляльки не виявилося, напишіть лайливий лист і з усією кровожерливістю, на яку ви здатні, спаліть його, розірвіть на шматки… (Можете уявляти, начебто те саме робите з адресатом). Помічено, що ненормативна лексика разом з різкими жестами теж добре виводить негативні емоції.

Вживайте вітамін Е. Bін підвищує імунітет і стійкість до стресу. До речі, цей вітамін у натуральному вигляді міститься в картоплі, сої, кукурудзі, моркві, ожині і волоських горіхах.

ЯК КРАЩЕ ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ІСПИТІВ


1.Приберіть усе зайве і те, що відволікає вашу увагу від безпосередньої мети - підготовки до іспиту. Заховайте від себе книжки, диски, телепрограму, відключіть телефон. Суворо скажіть собі: з 9 до 12 години дня я повинен вивчити стільки-то.

2. Почніть вчити з важких, незрозумілих тем, а легкі залишайте під кінець. Якщо складну тему відкладати на потім, вона висітиме, як дамоклів меч, не даючи вам спокою. В результаті якість запам'­ятовування тем, які даються складно, різко знижується, якщо не зводиться до нуля. Виникає це тому, що ви намагаєтесь відкласти нерадісний момент.

3. Справжня мати навчання—не повторювання, а використання. Не тримайте знання в собі, як в сейфі. Поділіться ними з дзеркалом, улюбленим собакою, батьками чи друзями. Можете час від часу робити репетицію іспиту: зробіть невеликі картки з номерами білетів, витягайте їх і відповідайте. Відповідайте вдумливо і серйозно, бо добра репетиція, — запорука успішної вистави.

4. Запам'ятовувати матеріал треба осмислено, а не механічно. Не зубріть— це довго і дає ускладнення: варто перехвилюватися, забути хоч одне слово, як текст, вивчений таким способом, зітреться. Краще двічі прочитаний та переказаний, ніж п'ять разів прочитаний без переказу. Вста­новіть логічну послідовність. Розбийте матеріал на смислові частини та знайдіть в кожній ключову фразу.

5. Чергуйте розумову діяльність з фізичною. Не доводьте себе до повного знесилення й упаду сил пізнанням науки. Не забувайте, що відпочинок теж необхідний. Не заборонена корисна праця на благо сім'ї: помийте підлогу, сходіть до магазину.

6. Почніть вчити матеріал зранку, поки «свіжа» голова. Займатися в останню ніч чи добре виспатися— справа індивідуальна. Але, як відомо, «перед смертю не надихаєшся», а у людини, яка виспалась, голова працює краще, ніж у того, хто не виспався.

НА ІСПИТІ


1. Всі ультрасучасні речі та екстравагантне вбрання краще зберегти для інших випадків, а для іспиту вибрати щось відповідно до ситуації. Бажано, щоб в вашому одязі переважали теплі відтінки: рожеві, оранжеві, ц жовті, жовто-зелені.

2. Намагайтесь навіяти собі те, що і викладачі зовсім не хочуть нікого «загрузити». Більшість із них у шкільні та студентські роки теж хвилювалися, складаючи іспити.

3. Від усмішки стане всім світліше! Тому посміхайтесь щиро і від всієї душі, і тоді перший контакт з викладачем буде добрим. Відповідаючи, намагайтесь дивитися не з-під лоба на викладача, а відкрито.