П`ятниця
15.11.2019
02:49
Форма входу
Категорії розділу
Життя пансіону [305]
До уваги абітурієнтів школи-інтернату!!! [2]
Освітянські новини з інших джерел [1]
Пробне незалежне оцінювання - 2016 [2]
Зовнішнє незалежне оцінювання - 2016 [2]
Пошук по сайту
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 238
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Шепетівська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів

Звіт

Пипич Олени Василівни,

директора Шепетівської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів

з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів

Хмельницької області

щодо діяльності закладу в 2018-2019 н.р.

 

В минулому році спеціалізована школа-інтернат здійснювала освітню та виховну діяльність, керуючись нормативними документами МОН України, обласного та міського управління освіти.

Директор відмітила, що вдалось зберегти всі робочі місця (педагогічний персонал: 41 основних працівників; 6 - за сумісництвом; техпрацівники – 45 чол.) та вирішити кадрові питання, питання педагогічного навантаження в інтересах кожного працівника, незважаючи на проблеми з наповнюваністю виховних груп на початок року. У інклюзивних класах та спецкласі працювало (5 асистентів учителя, учитель та вихователь спецкласу). Для проведення розвитково-корекційних занять з дітьми ООП заключено 6 трудових угод (психолог, логопед, учитель ЛФК).

В 2018-2019 н.р. з метою повноцінного, якісного доступу до навчання дітей з ООП впроваджено інклюзивне навчання, а саме: 12 учнів в 6-ти інклюзивних класах та 9 учнів у спеціальному класі. Для створення належних умов для навчання та розвитку цих дітей постійно поповнюється блок соціально-побутової орієнтації та створено ресурсну кімнату.

Пипич О.В. зазначила, що вся навчально-виховна робота здійснювалась відповідно робочого та навчального планів, режимів закладу. В 2018-2019 н.р. одним з найважливіших питань діяльності адміністрації школи було питання забезпечення якісної освіти для всіх учнів школи, у тому числі для дітей з особливими освітніми потребами. На початок навчального року в школі було – 240 учні, в кінці року – 235 учнів, укомплектовано – 12 класів, середня наповнюваність – 19 учнів. Відмітила, що за цей рік прибуло – 13 учнів.

У 2018-2019 н.р. вся діяльність педагогічного колективу школи була спрямована на виконання Законів «Про загальну середню освіту»,  «Про освіту», положень державної програми «Освіта. Україна ХХІ століття». З метою реалізації основних положень розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки  Хмельницької обласної державної адміністрації, управління освіти   Шепетівської міської ради в школі була організована цілеспрямована робота з педагогічними кадрами щодо підвищення рівня компетентності педагогів школи, розвитку їх творчості, вироблення нових підходів до методичного забезпечення навчального процесу.

Аналіз підсумків роботи за 2018-2019 н.р. засвідчив, що педагоги школи продовжили роботу по реалізації проблеми: «Формування соціальних умінь, особистісного і морально-духовного становлення, професійного самовизначення учнів на основі гуманізації навчально-виховного процесу».

З метою підвищення якості науково-методичної роботи діяла науково-методична рада, яка керувала методичною роботою закладу, аналізувала результативність навчально-виховної роботи, вивчала, узагальнювала педагогічний досвід та сприяла впровадженню перспективного педагогічного досвіду. Реалізація визначених напрямків діяльності здійснювалася в різних організаційних формах методичної роботи: педагогічні ради, методичні наради,  засідання методичних об’єднань, психолого-педагогічний семінар, творчі та динамічні групи, робота консультаційних пунктів, фокус-груп, атестація педагогів, педагогічний тренінг та ін.

Методична робота в закладі здійснювалася через реалізацію принципів діагностування, цілеспрямованості, науковості, компетентності, доцільності. толерантного та партнерського ставлення до педагогів, розвитку творчого потенціалу особистості педагога.

Аналіз діяльності педагогів в 2018-2019 н.р. засвідчив, що рівень їх педагогічної діяльності зріс. Так за результатами атестації вчителю зарубіжної літератури Пипич О.В. присвоєно педагогічне звання «Старший вчитель». Вища кваліфікаційна категорія встановлена вчителям історії Мороз Л.А., англійської мови Хоманець Н.В., біології та хімії Юхимець О.М.,  вихователям Лабенській О.Р., Клімовій І.А. Перша кваліфікаційна категорія встановлена вчителю  української мови та літератури Царенко Н.О., вчителю інформатики та трудового навчання Томашкевич О.П., соціальному педагогу Лебідь М.В., педагогу-організатору Зарічній Л.Л., підвищила кваліфікаційну категорію вихователь Козак Л.О.

В 2018-2019 н.р. вивчено та узагальнено досвід  вчителя зарубіжної літератури Пипич О.В. з питання: «Формування та розвиток комунікативних компетенцій на уроці зарубіжної літератури».

Вчителі школи є активними учасниками обласної  виставки педагогічних інновацій «Освіта Хмельниччини на шляху реформування». Так за результатами 2018р. Дипломом І ступеня нагороджені вчитель образотворчого мистецтва Смалюк О.О., в складі міських творчих груп вчителі  початкових класів Муза Т.Д., Ващук Н.Л.,  Дипломом ІІІ ступеня – вчитель математики Федорчук С.В. Протягом звітного періоду вчителі школи брали активну участь в роботі міських семінарів, засідань методичних об’єднань, де ділилися власним досвідом. В  2018-2019 навчальному  року на базі закладу були проведені міські методичні заходи: педагогічний форум за участю керівників закладів освіти, заступників з навчально-виховної роботи, вчителів-методистів, вчителів індивідуального/інклюзивного навчання, практичних психологів, соціальних педагогів. Вчителів-логопедів міста з теми:  «Роль освітнього закладу та педагога в забезпеченні освітніх послуг та корекційної складової в роботі з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти», методичний практикум вчителів початкових класів предмета «Інформатика» (вчитель Муза Т.Д.), виїзний методичний міст «Концептуальні засади технологічної освіти і виховання учнівської молоді в системі ЗЗСО –ВНЗ (Хмельницький національний університет) (вчителі Гаврилюк В.О., Томашкевич О.П.), семінар вчителів суспільних дисциплін «Використання на уроках суспільних дисциплін мультимедійного обладнання» (вчитель Мороз Л.А.).

Основною формою методичної роботи в школі є предметні МО: вчителів початкових класів, природничо-математичного профілю, суспільно-гуманітарного профілю, спортивно-трудового профілю, асистентів вчителів інклюзивної освіти, класних керівників та вихователів (керівники Ващук Н.Л., Давидюк Л.Г., Томашкевич О.П., Поліщук С.О., Левчук Т.О., Клімова І.А.). Плани МО складені відповідно до сучасних вимог, чітко окреслено проблему над якою працювали методичні об’єднання протягом року. Належна увага приділялася самоосвітній роботі педагогів. Найкраще працювало в 2018-2019 н.р. МО асистентів вчителів інклюзивної форми навчання (керівник Левчук Л.О.). Робота МО була різноманітна за змістом, формами організації. Члени МО активно ділилися досвідом роботи з молодими педагогами. Продуктивно працювала творча група «Формування умов інклюзії для розвитку дитини в школі» (керівник Ляшкова Н.О.).

Підвищенню методичного рівня педагогів сприяли ефективно проведені методичні декади до 100-річчя Дня народження В.Сухомлинського «Платформа виховання за Сухомлинським в контексті сучасного виховання»  та «Сучасний урок – запорука успіху школярів», місячник ППД з питання «Традиційні та інноваційні підходи в організації навчально-виховного процесу», фестиваль творчих уроків педагогів, які атестуються.

Важливим моментом у підвищенні професійної майстерності педагога є курсова перепідготовка. В 2018-2019 н.р. курсову підготовку на базі ХОІППО пройшли  17 педагогів школи (в тому числі 10 педагогів однотижневі (спеціалізація). З них: 2 – за програмою НУШ, 5 – асистента вчителя інклюзивної форми навчання.    

Отже, план методичної роботи з педагогами школи на 2018-2019 н.р. повністю реалізовано.

Про підвищення рівня методичної підготовки педагогів  свідчать також результати та досягнення учнів в олімпіадах та конкурсах. В 2018-2019 н.р. учениця 9 класу Березюк А. виборола І місце в обласному конкурсі з інформатики (вчитель Томашкевич О.П.). В міських предметних олімпіадах учні школи  мають такі досягнення: ІІ місце з правознавства учениця 9 класу Березюк А. ( учитель Мороз Л.А.), ІІІ місце з історії - учні 9 класу Давидюк О. та 11 класу Цепаєва І. (учителі Логвін Н.В., Мороз Л.А.),  ІІІ місце з російської мови – учениця 10 класу Обуваєва А. (учитель Король Н.І.), ІІІ місце з трудового навчання – учень 9 класу Пипич Б. В. (учитель Гаврилюк В.О.), ІІІ місце з екології – учениця 11 класу Цепаєва І. (вчитель Юхимець О.М.). зайняла ІІ місце в міському етапі ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.Т.Г.Шевченка, учениця 6 класу Фурман К. (вчитель Самсонюк О.М.), учениця 4 класу Півень К. (вчитель Черняк Г.М.) вибороли ІІ місце в міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика.

Учень 7 класу Дудка Н. (керівник Гаврилюк В.О.) виборов ІІІ місце в міському етапі конкурсу винахідників та раціоналізаторів, учениця 11 класу Цепаєва І. (вчитель Півень І.В.) стала переможницею міського і учасником обласного етапів ХУ Всеукраїнського турніру Юних журналістів.

Під керівництвом вчителів школи Самсонюк О.М., Півень І.В., Царенко Н.О. учні школи беруть активну участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник», Міжнародного  інтерактивного природничого конкурсу «Колосок» (вчителі Юхимець О.М., Давидюк Л.Г. та вчителі початкових класів). Учні школи є також активними учасниками Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру» (вчителі Власюк Ю.В., Федорчук С.В., вчителі початкових класів). З ініціативи вчителів інформатики Томашкевич О.П. та англійської мови Хоманець Н.В. наші учні беруть також участь у  Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності  «Бобер» та Всеукранському конкурсі з англійської мови «Гринвіч».  Під керівництвом вчителя початкових класів Ващук Н.Л., вчителів української мови та початкових класів учні школи є активними учасниками громадських читань «Я голосую за мир».

Учні школи брали участь у різноманітних конкурсах дитячої творчості, за підсумками яких 75 переможців та призерів, серед них - 4 обласних, 13 всеукраїнських.

Відповідно до плану роботи школи на грудень 2018 р. у школі було організовано виставку новорічних композицій.  Виставка проведена з метою пропаганди серед молоді бережливого ставлення до природи, формування практичних умінь та навичок по виготовленню новорічно-різдвяних композицій, які символізують та відображають новорічно-різдвяну флористику, залучення молодого покоління до джерел і процесу творення українського народного мистецтва, а також стимулювання учнівської молоді до участі в громадському русі за збереження від передсвяткових браконьєрських порубок дерев хвойних порід та поширення досвіду цієї діяльності. До участі у виставці долучилися учні усіх  класів та виховних груп, презентувавши на розсуд журі понад 80 робіт у семи номінаціях: стилізована ялинка, новорічний букет, новорічна композиція, новорічний вінок, сюжетна композиція, новорічна картина чи колаж, новорічний подарунок.

Представлені роботи вирізнялися оригінальністю, різноманітністю використаних матеріалів, творчим втіленням ідей, використанням як природний матеріал, так і штучного оздоблення; вражали  майстерністю виконання, вмілим використанням народних та сучасних традицій виготовлення новорічно-різдвяних композицій та атрибутів. Традиційно високий рівень робіт показали учні  1, 3А, 5, 9, 10 класів(класні керівники Ващук Н.Л., Пекар Л.М., Міщенко Н.С., Томашкевич О.П., Царенко Н.О.) вихованців  1, 3А,Б, 6, 9,10 класів (вихователі  Козак Л.О., Лавренюк С.О., Лабенська О.Р., Клімова І.А.).   Покращився рівень представлених робіт, в порівнянні з попереднім роком, у 11 класі (кл.кер. Мороз Л.А.), виховних групах 2,4,8 класів (вих.. Бахурська О.П., Івич Р.В.). На виставці також були представлені родинні роботи (1, 2, 3А, 4, 7, 9 класи), роботи дітей з особливими освітніми потребами  (1, 7 кл., керівники Панцюк О.Д., Чупрій І.В.).

За підсумками виставки 26 робіт стали переможцями та були відправлені на міський етап конкурсу. За висновками журі на міському етапі переможцями та призерами стали 12 робіт:

І місце: 

колективна робота учнів 1 класу, вчитель Ващук Наталія Леонідівна;

робота Дудченко Максима, Мариняка Володимира, учнів 1 класу, асистент вчителя Панцюк Олена Димитріївна;

 колективна робота вихованців  1 класу, вихователь Козак Людмила Олександрівна;

колективна робота учнів 3-А класу, вчитель Пекар Лариса Миколаївна;

колективна робота учнів 5 класу, вчитель Міщенко Наталія Степанівна;

колективна робота вихованців 5 класу, вихователь Міщенко Наталія Степанівна;

колективна робота  вихованців 9-10 класів, вихователь Клімова Ірина Анатоліївна;

ІІ місце: -   колективнв робота учнів 2, 4 класів, вихователь Бахурська Олена Петрівна;

робота Березюк Анни, учениці 9 класу,  вчитель Томашкевич Ольга Петрівна;

робота Ковальчука Артема, учня 3-А класу, вчитель Пекар Лариса Миколаївна;

ІІІ місце:  - колективна робота вихованців 8 класу, вихователь Івич Руслана Василівна.

колективна робота вихованців 3-А класу, вихователь Лавренюк Світлана Олександрівна.

За підсумками школа посіла І  командне місце  серед ЗЗО та ПЗО міста.

     13 робіт (6 - переможців шкільного та 7 міського етапу конкурсу) були представлені на всеукраїнському етапі конкурсу, за підсумками якого стали призерами роботи:

«Новорічний колаж», колективна робота учнів 1 класу, керівник  Ващук Наталія Леонідівна;

«Супер-стильний сніговик», колективна робота учнів 1 класу, керівник  Ващук Наталія Леонідівна;

«Новорічний подарунок»,  робота Дудченко Максима, учня 1 класу, керівник Панцюк Олена Димитріївна

«Новорічний подарунок»,  робота  Мариняка Володимира, учні 1 класу, керівник Панцюк Олена Димитріївна;

«Новорічно-різдвяна фантазія», колективна робота вихованців  1 класу, керівник Козак Людмила Олександрівна;

 «Новорічний вінок», колективна робота учнів 5 класу, керівник Міщенко Наталія Степанівна;

«Сніговик – рожеві щічки», робота вихованців 6 класу, керівник Лабенська Олена Романівна;

«Королева свята», робота вихованців 6 класу, керівник Лабенська Олена Романівна;

 «Новорічний декор», робота Кучер Олени, учениці 9 класу, керівник Клімова Ірина Анатоліївна;

«Новорічний декор», робота Перебейніс Ольги, учениці 9 класу, керівник Клімова Ірина Анатоліївна;

«Різдвяний оберіг», робота Березюк Анни, учениці 9 класу, керівник Томашкевич Ольга Петрівна;

«Різдвяний віночок», колективна робота 11 класу, керівник Мороз Людмила Андріївна

Подяка за творчий підхід оголошена колективу  вихованців 9-10 класів, керівник Клімова Ірина Анатоліївна.

В  конкурсі декоративно-вжиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій рідний край» учні школи мали такі досягнення:

І місце           

  Мельник Богдана,  учениця 3а класу, керівник Пекар Лариса Миколаївна;

колектив 3а класу,  Пекар Лариса Миколаївна;

 Поліщук Руслана, Лещук Ольга, Грищенко Діана, Шарапова Альбіна,  учениці 5 класу, керівник Міщенко Наталія Степанівна;

колективна робота 5 класу, керівник Міщенко Наталія Степанівна;

ІІ місце

колектив учнів 10 класу,  керівник Царенко Наталія Олексіївна;

Калініч Руслана, Кучер Людмила,  учениці 7 класу, керівник Чупрій Ірина Володимирівна;

виховна група 9-10 класу,  керівник Клімова Ірина Анатоліївна;

Кравцова Варвара,  учениця 3а класу,  керівник Пекар Лариса Миколаївна;

виховна група 3а-3б класу, керівник Лавренюк Світлана Олександрівна;

ІІІ місце

Фурман Катерина, учениця 6 класу,  керівник Смалюк Оксана Олексіївна;

Березюк Анна, учениця 9 класу,  керівник Томашкевич Ольга Петрівна;

Воропаєва Вікторія, Матюшенко Тахміна,  учениці  6 класу, керівник Лабенська Олена Романівна.

На міському етапі виставки-конкурсу писанкарства «Подільська писанка» учні школи отримали наступні результати:

Номінація «Великодня композиція»

І місце:

Творча робота учнів 4 класу (вчитель Черняк Галина Михайлівна).

Воропаєва Анна, учениця 2 класу (вихователь Бахурська Олена Петрівна)

ІІ місце:

1. Мельник Богдана, учениця 3-А класу (вихователь Лавренюк Світлана Олександрівна).

2.Творчий колектив учнів  3-А класу (вчитель Пекар Лариса Миколаївна).

ІІІ місце:

1.Творча робота вихованців гуртка «Народна іграшка» (керівник гуртка Томашкевич Ольга Петрівна).

Номінація «Великодній оберіг»

І місце:

Колективна робота вихованців 6 класу  (вихователь Лабенська Олена Романівна)

ІІІ місце:

Колективна робота учнів 7 класу (вихователь Чупрій Ірина Володимирівна)

Номінація «Великодня картина»

І місце:

Творчий колектив вихованців гуртка «Український сувенір» (вихователь Міщенко Наталія Степанівна).

ІІ місце:

Творчий колектив учнів 10 класу спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів і курсів (вчитель Царенко Наталія Олексіївна).

ІІІ місце:

Творчий колектив вихованців гуртка «Диворуки» (керівник гуртка Загарійчук Юлія Валеріївна).

Номінація «Великодній сувенір»

І місце:

Дудченко Максим, Мариняк Володимир, учні 1 класу (асистент вчителя Панцюк Олена Дмитрівна)

Сорокіна Анна, вихованка гуртка «Декор» (керівник гуртка Клімова Ірина Анатоліївна)

ІІ місце:

Творчий колектив учнів 3-Б класу (вчитель Ляшкова Наталія Олександрівна)

Номінація «Традиційна писанка»:

І місце:

Творчий колектив учнів 5 класу (вихователь Міщенко Наталія Степанівна).

Номінація «Бісерівка»:

І місце

Кучер Людмила, учениця 7 класу (вихователь Чупрій Ірина Володимирівна)

Подяки за високий рівень виконання творчих робіт та активну участь у відродженні народних традицій:

Творчий колектив учнів 3-А класу (вчитель Пекар Лариса Миколаївна).

Творчий колектив учнів 3-Б класу (вчитель Ляшкова Наталія Олександрівна).

Творчий колектив вихованців гуртка «Диворуки»  (керівник гуртка Загарійчук Юлія Валеріївна).

Творчий колектив учнів 11 класу (вчитель Поліщук Сніжана Олександрівна).

За підсумками міського етапу конкурсу винахідників та раціоналізаторів І місце посів Дудка Павло, учень 7 класу, керівник Гаврилюк Володимир Олександрович, ІІ місце – Мінайлов Іван, учень 9 класу, керівник Томашкевич Ольга Петрівна.

У січні 2019 року учні школи  взяли участь в міському етапі фотовиставки до Дня Соборності України: «Україна – це ми!», яка проводилась з метою активізації національно-патріотичного виховання учнівської молоді, пошуку та розкриття нових юних талантів, формування в учнівської молоді активної життєвої позиції, готовності брати участь у суспільному і культурному житті країни.

На фотовиставку було представлено  8 фотоматеріалів, які містили зображення за тематикою «Україна – це ми!».  До кожної фотографії додавалося привітання до Дня Соборності України іншим учасникам фотовиставки. Найактивніше взяли участь у конкурсі учні 10 класу (кл.кер. Царенко Н.О.). За підсумками  журі конкурсу  І місце посіла робота учнів 10 класу «Гарні в нас дівчата, і хлопці молодці», яка була направлена на обласний етап конкурсу.  ІІ місце -  робота учнів 10 класу «Ми єдина сім'я, сестри ми і брати, ми з тобою і є Україна».

З метою виховання любові та поваги до рідної мови учні школи  взяли участь у міському  конкурсі читців-гумористів «Веселинка»: гран-прі отримала Добровольська Валерія, учениця 6 класу,  керівник Самсонюк Олена Миколаївна, ІІІ місце посів Лебідь Євген, учень 4 класу, керівник Черняк Галина Михайлівна; ІV місце – Сорока Іван, учень 9 класу, керівник Царенко Наталія Олександрівна.

Призером міського літературного конкурсу «Люблю тебе, моя свята, Вкраїно!» стала Обуваєва Антоніна, учениця 10 класу, керівник Царенко Наталія Олексіївна.

Переможцем міського конкурсу на протипожежну безпеку творчий колектив 3а класу,  керівник Пекар Лариса Миколаївна.

У  міському етапі конкурсу «Природа України очима дітей Хмельниччини» ІІ місце посіли Воропаєва Анна та  Кацура Марія учениці 2 класу,  керівник Бахурська Олена Петрівна, Березюк Анна,  учениця  9 класу, керівник Томашкевич Ольга Петрівна, творчий колектив учнів 10 класу, керівник Царенко Наталія Олексіївна.

За підсумками обласного огляду художньої самодіяльності, на якому ми отримали наступні результати:

І місце -   ляльковий театр «Веселка», театральна студія «Малятко»

І місце – на міському та обласному етапах  студія «Арлекіно», керівник Дробот Світлана Василівна.

ІІІ місце - вокальна група «Тоніка».

Традиційними у школі стали конкурси «Клас року», «Учень року». Переможцем конкурсу «Учень року» стала Цепаєва Ірина, учениця 11 класу.  Лауреатами конкурсу стали найактивніші учні: Обуваєва Антоніна учениця 10 класу, Березюк Анна учениця 9 класу, Кучер Олена учениця 9 класу, Кучер Людмила учениця 7 класу, Михальчук Вікторія учениця 6 класу, Іщук Кароліна учениця 6 класу, Фурман Катерина учениця 6 класу, Борок Денис учень 6 класу, Муравський Віталій учень 6 класу, Микосянчик Христина учениця 6 класу, Матвійчук Роман учень 6 класу, Півень Катерина учениця 4 класу, Лебідь Євген учень 4 класу, Микосянчик Яна учениця 4 класу, Лебідь Ярослав учень 2 класу.

Найактивнішими учасниками шкільних заходів були учні 2, 4, 6, 9 класів. За підсумками конкурсу «Клас року» перемогу отримали учні 9 класу, класний керівник Томашкевич Ольга Петрівна.

Учні школи взяли активну участь у міських проектах, акціях та заходах: міських теледебатах на тему «Виборче право», учні 9 класу, керівник Зарічна Людмила Леонідівна; міському фестивалі «Ранкової зарядки»; міській акції «Маки пам’яті» (1-11 кл.); міській акції «Великоднє дерево»;  підготовці фотозон до Дня міста  та інших.

За підготовку переможців та призерів конкурсів дитячої творчості Грамотою управління освіти були нагороджені педагоги: Томашкевич Ольга Петрівна, Міщенко Наталія Степанівна, Дробот Світлана Василівна.

Підсумки своєї діяльності класи підвели на День творчості. У кожному класі було проведено творчі звіти, де було відзначено досягнення кожного учня, підведено підсумки роботи над КТС, до проведення творчого звіту залучалися батьки.

Пипич О.В. надала інформацію про використання коштів на зміцнення матеріально-технічної бази школи. За 2018-2019 н.р. було витрачено 701014,80 грн., з них: 405359, 09 грн. бюджетні кошти,  державна субвенція – 141574,00 грн, позабюджетні: 2187202,00 грн. (спецрахунок закладу), спонсорська допомога – 132209,00 грн.

347549,85 грн. було використано на поточний ремонт:

заміна зливної системи – 50633,30 грн.

ремонт сходів та пандусу гуртожитку – 53000, 00 грн

електропроводка та вимір опору – 60013,00 грн.

системи водовідведення школи та гуртожитку – 4471,50 грн.

протипожежні заходи – 4525,00 грн.

поточний ремонт приміщень – 96624,00

На придбання: 251624,59 грн. а саме:

придбання ТЗН – 99766,00 грн.

господарських, миючих, канцелярських товарів та фарби – 49545, 24 грн.

лінолеуму в 3-х кабінетах  – 40141,35 грн.

меблі – 62172,00 грн.

На харчування вихованців було виділено - 697414,00 грн., на придбання медикаментів – 5000,00 грн.

Спонсорської та благодійної допомоги в заклад поступило на 132209,00 грн. грн., а саме: б/в одяг, взуття, господарські товари, будівельні матеріали, методично-роздаткові матеріали, 3 телевізори, солодощі, медикаменти, електроконвектор, праска тощо (детальний перелік спонсорів та вид благодійної допомоги додається).

На оздоровлення учнів було витрачено – 331933,00 грн.

санаторії області – (14 дітей) – 95200,00 грн (вартість путівок);

перевезення дітей - 6000, 00 грн. ( ФО Дячук М.М.)

табір «Дністровська Чайка» - (14 дітей);

табір «Слово життя» м.Бровари – (30 дітей) – 82000,00 грн (ФО Кеніг В.М.);

пришкільні табори – (190 дітей) – 17733,00 грн.;

відвідування аквапарку м.Хмельницький – 53500, 00 грн (ФО Кеніг В.М.);

відвідування міського басейну – 2500,00 грн.  (ФО Кеніг В.М.);

США (2 дитини) – 75 000,00 грн. (Міжнародний фонд «ІСІДА БРІДЖ» )

Директор звернула увагу на те, що в новому навчальному році слід здійснити повну переорієнтацію навчального процесу відповідно вимог і стандартів НУШ  зацікавлювати учнів творчою діяльністю, закріпити основи педагогіки співробітництва у всіх сферах життя, гуманізувати стосунки «учитель-батько-учень», зробити все, щоб діти-сироти та діти без опіки, які є в закладі отримали опікунів, прийомних батьків, родину. В школі існує проблема важковиховуваних дітей, велике фізичне навантаження працівників, що ставить завдання забезпечити збереження і відновлення здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу через впровадження комплексної програми «Здоров’я через освіту». В школі необхідно посилити роль учнівського самоврядування, запровадити волонтерський рух, в гуртожитку створити кімнати соціалізації сімейного типу, зробити все можливе, щоб кожен учень отримав не лише знання, а й підготовку до життя. Весь процес в школі слід будувати на глибокій діагностиці та моніторингу всіх сфер діяльності.