Понеділок
09.12.2019
01:40
Форма входу
Категорії розділу
Батькам [16]
Вчителям [6]
Учням [10]
Пошук по сайту
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 238
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Шепетівська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів
Головна » Дошка оголошень » Поради психолога » Учням

У категорії оголошень: 10
Показано оголошень: 1-10


Сортувати по: Завантаженням

     7 квітня учні нашої школи залучилися до загальношкільної  гри "Квітчел". Зберіть квітку чеснот людини, дев’ятипелюсткову незабудку, разом із своїм класом. Дев’ять блакитних пелюсток чеснот людини і золота серцевина квітки як заповіт твоєї шкільної родини. Гасло гри: Мир, рід, шкільний родовід!Ділимося своїми чеснотами з іншими людьми, спілкуймося, передаваймо квітку миру у школі, серед друзів, об’єднуймося із дітьми України у прагненні миру. Підтримуймо генофонд людяності своєї держави!

                

                                 

Учням | Переглядів: 376 | Дата: 10.04.2017 | Коментарі (0)

КІЛЬКА ПОРАД ТОМУ, ХТО ХОЧЕ ЗМІНИТИСЯ

1. ПАМ’ЯТАЙ, ЩО ТИ - ОСОБИСТІСТЬ, І ЦІНУЙ ЦЕ.

2. РОЗВИВАЙ У СОБІ ПРАГНЕННЯ ПІЗНАТИ СВОЮ ОСОБИСТІСТЬ.

3. ШУКАЙ У СОБІ НЕСТАНДАРТНІСТЬ, НЕЗВИЧАЙНІСТЬ, І ВОНИ ОБОВ”ЯЗКОВО ЗНАЙДУТЬСЯ.

4. ОЦІНЮЙ СЕБЕ І СВОЇ ВЧИНКИ

5. КРИТИЧНО, А НЕВДАЧІ – З ГУМОРОМ.

6. РОЗВИВАЙ ДЕЩО ІРОНІЧНЕ СТАВЛЕННЯ       ДО САМОГО СЕБЕ.                           

    ЦЕ ДОПОМОЖЕ УНИКНУТИ ЗВЕРХНОСТІ.




 

Учням | Переглядів: 558 | Дата: 23.03.2014

Спробуй виконати поради

Е. Карлсберга:

Спробуй поставити себе на місце іншої людини і поглянути на ситуацію її очима.

Намагайся з’ясувати ситуацію, не звинувачуючи іншого, а розкажи йому про те, що відчуваєш.

Будь тактовним, але говори правду  (інакше нічого не досягнеш). Дипломатія не заважає, якщо вона не надмірна.

Не соромся проявити гнів. Коли ж хтось інший, хто гнівається на тебе, не посоромився вибачитися, прояви великодушність.


 

Учням | Переглядів: 589 | Дата: 23.03.2014

Пам’ятка

Поради з підвищення самоповаги


 

  • Пам’ятай про свої добрі (позитивні) якості, замість того, щоб запам’ятовувати погані.
  • У всьому, що ти робиш, намагайся віднайти добре. Привітай себе з цим успіхом.
  • Постійно згадуй свої успіхи: дуже легко принижувати себе у кожному конкретному випадку.
  • Роби собі приємність, а на залежність не звертай уваги.
  • Пробачай собі помилки. Ти можеш ставитися до них суворо, але все ж ти їх припускаєшся. Визнай свою помилку і адекватно компенсуй втрати. Не перекладай провину на інших-це ознака безсилля, слабкості. Так само не перегни палку, звинувачуючи в усьому себе.
  • Учись любити своє тіло.
  • Дій так, ніби ти найкращий, легкий у спілкуванні, надзвичайно розумний, гідний любові та інших радощів буття, і ти будеш таким.
  • Шукай і приймай допомогу, підтримку і пораду, коли в цьому є потреба.
  • Стався до себе добре. Твоя самоповага ніколи не зросте, якщо ти не будеш ставитися до себе як слід. Пам’ятай: той, хто любить себе, виглядає краще, має прекрасне здоров’я і добре ставиться до інших.
  • Відмовся від переконання, що ти – “ безнадійний випадок”, “ невдаха”, якого “ ніхто не любить”. Коли ж ти так думаєш, то це може справді статися, оскільки ти сам переконуєш у цьому навколишніх.
  • Учися слухати без оцінок і порівнянь, оскільки це (оцінки і порівняння) – перешкоди у взаємостосунках.
  • Умій сказати “ні”. Інколи ти швидко погоджуєшся зробити те, про що тебе прохають, остерігаючись осуду чи гніву з боку інших людей, аби вони оцінювали тебе позитивно.
  • Відмовляйся від розмов, бажання помститися, скарг, від усіх непотрібних устремлінь, які підривають твою цілісність і особисту силу.
  • Пам’ятай, що ти – недосконалий – і це цілком нормально. Ти – людина, яка може помилятися і виправляти свої помилки.
  • Визнай себе таким, яким ти є – унікальним, оригінальним, людяним.
  • Живи справжнім, і ти матимеш задоволення від життя.


 

Учням | Переглядів: 454 | Дата: 23.03.2014

Ось деякі орієнтири впевненості:

1. Я маю право оцінювати свою поведінку, думки та емоції і приймати відповідальність за їхнє ініціювання і наслідки для себе.

2. Я маю право вирішувати, чи відповідальний я за вирішення проблем інших людей.

3. Я маю право змінювати свою думку.

4. Я маю право робити помилки і бути відповідальним за них.

5. Я маю право бути нелогічним у прийнятті рішень.

6. Я маю право говорити, що я чогось не знаю.

7. Я маю право говорити, що я чогось не розумію.

8. Я маю право говорити, що я не маю до цього ніякої справи.

9. Я маю право встановити особисті пріоритети.

10. Я маю право говорити «ні» без почуття провини.

    Учням | Переглядів: 1479 | Дата: 17.01.2010 | Коментарі (0)

    Дотримуйся наступних принципів!
    Досить часто хлопці й дівчата потрапляють у ситуації, коли їм важко зробити пер¬ший крок до знайомства, особливо, із людиною протилежної статі, перший крок до примирення. За цим стоять глибокі переживання: страх, роздратування, несподівана агресивність. Усе це може ускладнювати життя. Але при бажанні завжди можна знайти вихід.
    Пам'ятай!
    1. Найважливішим є саме перший крок. Тому, якщо ти хочеш познайомитися чи помиритися, йди першим назустріч людині, не чекай і не думай, що це повинна зробити вона.
    2. Посміхайся! Твоя посмішка свідчить про добрі наміри. 
    3. Частіше називай ім'я співрозмовника. Для кожного звук власного імені найсолодший і найважливіший звук людської мови.
    4. Проявляй щиру зацікавленість.
    5. Інтонацією, виразом обличчя, позою покажи зацікавленість.
    6. Намагайся знайти цікаву тему для розмови. Розмова «ні про що», про футбол, погоду, фільм теж може дати хороший результат. Важливо те, що контакт уже відбув¬ся.
    7. Налаштовуйся на людину, уважно слухай її. Слухати набагато важче, аніж гово¬рити самому. Уважно спостерігай за іншими, намагайся якомога глибше зрозуміти по¬відомлення (те, про що говорить інший), запам'ятовуй почуте, перед тим як дати відповідь.
    8. Слова не обов 'язково найважливіші елементи повідомлень. Ми спілкуємося навіть тоді, коли мовчимо.
    9. Будь відкритим, випромінюй тепло, і воно повернеться до тебе.

      Учням | Переглядів: 1463 | Дата: 17.01.2010 | Коментарі (0)

      …виражати згоду тобі допоможуть такі фрази:

      • Це не викликає заперечень (сумніву)…
      • Я готовий з цим погодитися…
      • Мені близькі ці думки…
      • Я поділяю (підтримую) точку зору (думку)…
      • Я теж хотів це (про це) сказати…
      • Моя точка зору (моя думка, моя позиція) повністю збігається…
      • Ніхто і не заперечує…


        Ти не образиш іншого, якщо вираження своєї незгоди почнеш зі слів:
      • Мені так не здається…
      • Я думаю по-іншому (навпаки)…
      • Я дотримуюсь іншої думки…
      • У мене інша (протилежна) точка зору…
      • Я дозволю собі не погодитися з тобою…
      • На жаль, не можу погодитися з тобою…
      • Мені хотілося б висловити свою незгоду…

      Учням | Переглядів: 1589 | Дата: 17.01.2010 | Коментарі (0)

      Досить часто хлопці й дівчати потрапляють у ситуації, коли їм важко зробити перший крок до знайомства, особливо, із людиною протилежної статі, перший крок до примирення. За цим стоять глибокі переживання: страх, роздратування, несподівана агресивність. Усе це може ускладнювати життя. Але при бажанні завжди можна знайти вихід.

      Пам’ятай!

      • Найважливішим є саме перший крок. Тому, якщо ти хочеш познайомитися чи помиритися, йди першим назустріч людині, не чекай і не думай, що це повинна зробити вона.
      • Посміхайся! Твоя посмішка свідчить про добрі наміри.
      • Частіше називай ім’я співрозмовника. Для кожного звук власного імені найсолодший і найважливіший звук людської мови.
      • Проявляй щиру зацікавленість.
      • Інтонацією, виразом обличчя, позою покажи зацікавленість.
      • Намагайся знайти цікаву тему для розмови. Розмова «ні про що», про футбол, погоду, фільм теж може дати хороший результат. Важливо те, що контакт уже відбувся.
      • Налаштовуйся на людину, уважно слухай її. Слухати набагато важче, аніж говорити самому. Уважно спостерігай за іншими, намагайся якомога глибше зрозуміти повідомлення, запам’ятовуй почуте, перед тим як дати відповідь.
      • Слова не обов'язково найважливіші елементи повідомлень. Ми спілкуємося навіть тоді, коли мовчимо.
      • Будь відкритим, випромінюй тепло, і воно повернеться до тебе.
      Учням | Переглядів: 1665 | Дата: 17.01.2010 | Коментарі (0)

      • Харчуватися слід три-чотири рази на день. Мед, горіхи, молочні продукти, риба, м’ясо, овочі та фрукти забезпечать баланс необхідних інгредієнтів їжі в організмі й відновлять енергетичні витрати.
      • Нормальний здоровий сон і відпочинок зменшать навантаження на нервову систему.
      • Не варто відмовлятися від звичних занять спортом, розмов по телефону – це буде своєрідним відпочинком.
      • Слід пам’ятати про біоритмологічні особливості: "сова” неефективно працює о 6-8 год. ранку, а "жайворонок” навряд чи буде працездатним до 2-3 год. ночі. В усіх людей рівень біологічної активності знижений із 17 до 18 години.
      • Можна вживати тонізуючі препарати, наприклад, із женьшеню чи елеутерококу. Каву краще пити вранці й небагато. Кава підсилює нервовість і тривожний стан у невпевнених у собі людей.
      Учням | Переглядів: 988 | Дата: 17.01.2010 | Коментарі (0)

      Мета кожного учня – скласти іспит якнайкраще. А оцінка залежить від двох різних чинників: знань і вміння поводитися на іспиті. Ось деякі поради психолога:
      1. Майте вигляд впевненої у собі людини.
      2. Спрямуйте розмову в потрібне русло.
      3. Не втрачайте самовладання, якщо не знаєте відповіді на запитання.
      4. Ведіть із вчителем діалог.
      5. Змінюйте перебіг думок, перебудовуйте розмову у сприятливому напрямі.
      6. Вдягніться на іспит охайно.
      7. Говоріть неголосно, але чітко й упевнено, усміхайтеся.
      8. Налаштуйтеся на неодмінний успіх, особливо на першому іспиті.
      9. Продумайте поведінку і стиль розмови з вчителем.
      10. Будьте спокійні й зосереджені на змісті відповіді.
      11. Забудьте про образи на вчителів, батьків, узагалі відстороніться од усього непотрібного.
      12. Заспокойте себе тим, що завтра буде день без іспиту, тому сьогодні слід показати себе якнайкраще.

      Учням | Переглядів: 925 | Дата: 17.01.2010 | Коментарі (0)