П`ятниця
26.04.2024
12:37
Форма входу
Категорії розділу
Система роботи школи з пропаганди здорового способу життя [2]
Пошук по сайту
<
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гімназія №5 Шепетівської міської ради Хмельницької області
Головна » Статті » Виховна робота » Система роботи школи з пропаганди здорового способу життя

Школа сприяння здоров'ю


        Педагогічний колектив та дирекція спеціалізованої школи-інтернату    І-ІІІ ступенів, які серйозно вболівають за здоров’я своїх учнів, глибоко вивчивши стан справ у закладі прийшли до висновку про необхідність створення школи сприяння здоров’я.
      З метою забезпечення профілактики шкідливих звичок, формуванню навичок здорового способу життя в щороку в школі видаються  накази «Про створення Ради сприяння здоров'ю», «Про роботу наркологічного посту», «Про заборону тютюнопаління»,  «Про організацію роботи щодо профілактики правопорушень», організовано роботу динамічної групи класних керівників та вихователів з теми «Формування засад здорового способу життя та культури поведінки», розроблені заходи на реалізацію загальнодержавних програм: 

заходи  на виконання програми «Діти Шепетівки»

заходи щодо реалізації Національної кампанії «Стоп насильству!»

заходи щодо реалізації «Загальнодержавної програми забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД»

заходи щодо реалізації «Державної цільової програми «Молодь України»

заходи щодо реалізації «Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров'я населення»

заходи щодо реалізації державної програми «Репродуктивне здоров'я нації»

 Для успішного вирішення завдань формування в учнів школи-інтернату  компетентностей здорового способу життя  ми дотримуємось  таких педагогічних умов:

·  Озброєння учнів знаннями про здоров'я людини та способи його збереження.

·  Виховання  позитивного ставлення до здоров'я, прагнення докладати зусиль для збереження і зміцнення власного здоров'я.
·  Формування в учнів умінь і навичок здорового способу життя шляхом залучення їх до поза навчальної діяльності.
·  Профілактика та подолання негативних звичок, створення умов для підтримки і зміцнення здоров'я дітей та молоді.
·  Постійний моніторинг стану здоров'я учнів, підтримка гуманної, доброзичливої атмосфери в шкільних та класних колективах у дусі саногенної педагогіки.
·  Використання в оздоровчо-просвітницькій роботі можливостей соціального оточення.
Щодо формування умінь і навичок здорового способу життя, то наш заклад, як заклад інтернатного типу має деякі переваги в порівняні з іншими навчально-виховними закладами :
*      Дотримання єдиного режиму дня ( ранкова зарядка, 4-ьох разове харчування)
*      Дотримання санітарно-гігігєнічних правил(вологе прибирання, провітрювання, генеральні прибирання)
*      Залучення переважної кількості вихованців до фізкультурно-спортивної діяльності
Все це створює сприятливі умови для  формування умінь і навичок, необхідних для зміцнення і збереження здоров'я.
Ми усвідомлюємо, що дитина приходить в школу маючи певний рівень здоров'я. Завдання школи  якщо не підвищити, то хоча б не понизити цей показник.
Тому важливе місце відводиться правильній організації навчально-виховної діяльності:
·    Суворе дотримання режиму шкільних занять (урок-перерва, канікули, навантаження – фізичні, психічні, емоційні) з урахуванням динаміки працездатності школяра
·     Побудова уроку, виховного заходу в умовах динамічності дітей, їх навчання за моделлю «компетентного випускника», використання ТЗН, різноманітні засоби наочності, інтерактивних методів
·     Обов'язкове виконання гігієнічних вимог  (свіже повітря, адекватна температура, світлове та кольорове оформлення та інш.), гігієнічна освіта дітей
·     Сприятливий емоційний настрій (доброзичливість вчителя, гумор), чутливість та повага до дітей.
·     Руховий режим дітей(з урахуванням їхньої вікової динаміки)
·     Раціональне харчування (меню і режим харчування)
·     Медичне забезпечення та оздоровчі процедури

 Психологічна служба школи забезпечує:

–    Проведення тренінгів, спец вправ на оздоровчу тематику, зокрема коригуючи групи (аутогенне тренування, зняття психічного навантаження тощо)

 Співпрацю з громадськими організаціями

–  Консультації для батьків (лекції, бесіди, тестування тощо)

–  Діагностику психічного стану здоров’я

         Медична служба школи забезпечує:

  –             Контроль за станом здоров’я учнів

–     Моніторинг стану здоров’я (аркуші здоров’я в класних журналах)

    Зв’язок із медслужбами міста

–     Роботу групи здоров’я

–     Виступи перед учнями, батьками

–     Сезонну профілактику грипу, ГРЗ тощо

–     Медичний огляд, надання рекомендацій учням та батькам

–     Профілактику інфекційних захворювань (щеплення).

–    Оздоровлення учнів в санаторіях області та міській водолікарні. 

Щороку  у 4-санаторіях  області оздоровлюється більше 50-ти дітей

 

Категорія: Система роботи школи з пропаганди здорового способу життя | Додав: Olenochka (14.04.2013)
Переглядів: 3124 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]